Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej lite frukost så det hinner ljusa lite till en ska köra häst. I eftermiddag måste jag försöka hitta något att ha på mig på lördag 🙈 Allvarligt talat har två garderober med kläder men rensat ur mycket i för sig men iaf allt hamnar på hög och så säger man nej inte den osv...
 
Jag ser så många förvånade gubbar - är jag verkligen ensam om att somna i duschen?
Nejdå. Jag hade en period på gymnasiet när jag bodde med duschkabin och sov skitdåligt. Då var duschen verkligen min räddning. Funkar både för sömn och tröst. (Alltså jag sov, sov inte där, men sov en stund och hoppade sedan varm och muskelmjuk i säng.) Jag brukade iofs ha munstycket kvar i hållaren, dragen så långt ner som möjligt.

Nu har jag badkar!
 
Är trött och ledsen mitt jobb håller helt klart på att göra mig sjuk. Igår efter jobbet så snurrade hela rummet. Hade suttit hemma och jobbat och lyckades kravla mig bort till soffan och lägga mig. Hade sen yrsel hela kvällen i varierande omfattning. Är helt övertygad om att det är stress relaterat till jobbet som får mig att må så. Hade det inte varit uppsatsskrivande nu i två dagar hade jag sjukskrivit mig. Men uppsatsen ger mig energi men jobbet
bara suger energi på alla möjliga sätt som går. :(😿
 
Hehe, hittade precis den här listan på låttexter från när man var lite för ung för att förstå sig på dem. Kom och tänka på Good Charlottes Lifestyles of the rich and the famous och hur när jag var ung bah ”Yeeeaaah där fick dom!” utan en tanke på att Good Charlotte kanske var både rätt rich och famous själva :rofl:
 
Sitter på bussen till jobbet. Lyssnar på min Spotify, är så skönt att koppla bort allt
Slutar 16 idag, så hem ,byta om och käka middag
Ska på konsert ikväll kl 18.30 på Ukk, Thomas Stenström
Har bokat plats på nedre parkett, så jag inte får min höjdrädsla
Ska komma ihåg att gå förbi Minuten mex, måste ta ut Cash till lördagens Storauktion i Örebro

Där gäller bara Cash...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 368
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
63 64 65
Svar
1 292
· Visningar
35 799
Senast: Lilla
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 737
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp