Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen har jag fått mina nya glasögon och ser igen! :love:

De förra gick sönder och gick inte att fixa. Optikern hade tid först tre veckor senare. Sen var det två veckors leveranstid på dem.

Gick runt med förrförra glasögonen under tiden. Visserligen är de inte anskrämligt fula men jag såg inget vidare.

Nu ser jag att läsa på mobilen utan att förstora :up:
 
Skönt med semester så att man kan ta det lugnt och vila upp sig 🙃
 

Bifogade filer

  • 8C26E5F0-E3EF-47FF-9272-85002AAA8CBC.webp
    8C26E5F0-E3EF-47FF-9272-85002AAA8CBC.webp
    14,1 KB · Visningar: 56
Gullade och grät lite extra med mina andra städfluffar idag. Nästan fyra år har jag varit där en gång i veckan och rufsat öron och fått viftad svans. Jag älskar dem allihopa, ska köpa ett kort åt den ledsna familjen imorgon, och en blomma.
Det känns som att alla djuren runtomkring förvinner just nu. <3
Obi är också en gammal man , men han är fortfarande pigg och glad att se mig.
1666813959345.webp
 
För en stund sedan kom jag hem efter en promenad till affären och det kändes som ett maraton... men hem kom jag och är definitivt mycket piggare även om jag hostar för minsta lilla ansträngning :cautious: Rosen jag hämtade ut var oväntat fin också så är på toppenhumör nu :banana: Katterna är dock högst fundersamma över vad det är :confused:

Nu vilar jag i soffan och äter en chokladmuffin, behövdes en belöning :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 376
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
64 65 66
Svar
1 300
· Visningar
36 031
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 738
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp