Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen har jag fått mina nya glasögon och ser igen! :love:

De förra gick sönder och gick inte att fixa. Optikern hade tid först tre veckor senare. Sen var det två veckors leveranstid på dem.

Gick runt med förrförra glasögonen under tiden. Visserligen är de inte anskrämligt fula men jag såg inget vidare.

Nu ser jag att läsa på mobilen utan att förstora :up:

Skönt med semester så att man kan ta det lugnt och vila upp sig 🙃

Bifogade filer

• 8C26E5F0-E3EF-47FF-9272-85002AAA8CBC.webp
    8C26E5F0-E3EF-47FF-9272-85002AAA8CBC.webp
    14,1 KB · Visningar: 56
Gullade och grät lite extra med mina andra städfluffar idag. Nästan fyra år har jag varit där en gång i veckan och rufsat öron och fått viftad svans. Jag älskar dem allihopa, ska köpa ett kort åt den ledsna familjen imorgon, och en blomma.
Det känns som att alla djuren runtomkring förvinner just nu. <3
Obi är också en gammal man , men han är fortfarande pigg och glad att se mig.
1666813959345.webp

För en stund sedan kom jag hem efter en promenad till affären och det kändes som ett maraton... men hem kom jag och är definitivt mycket piggare även om jag hostar för minsta lilla ansträngning :cautious: Rosen jag hämtade ut var oväntat fin också så är på toppenhumör nu :banana: Katterna är dock högst fundersamma över vad det är :confused:

Nu vilar jag i soffan och äter en chokladmuffin, behövdes en belöning :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 234
Senast: Mia_R
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
76 77 78
Svar
1 544
· Visningar
41 627
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
77 269
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka