Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exet prenumererade på X9 tills han var över 40...Modesty Blaise nostalgi, har både böckerna och agent x9 tidningar några sen pappa var ung.
Vägrar dock konsekvent att läsa den sista boken när dom dör
Det låter inte bra, hur är värdena?Hej och hå, har spytt - min syster som var här sa att jag är grönblek. Har definitivt ätit för många panadol/ipren de senaste dagarna. Dessutom fryser jag som en hund trots en 20 minuter lång dusch på nästan max.
Men så surt...Får ej a-kassa pga jag håller på att ta körkort och räknas därför som studerande av dem
Butter över att jag skulle vara så ärlig
(Sökte åtminstone 4-5 jobb efter det, tror inte att de leder till något men måste göra något.)
Nej köpte pizza idag Inte världens bästa mat men gött! Och dagar som denna orkar jag inte engagera mig i matlagning..
Hur gör man för att somna i duschenSomnade i duschen igen. Nu ska jag käka en ostmacka och sedan mata taranteller tror jag. Efter det är det tamesjutton sängen som gäller om inte shibasessan vil ut en sista gång.
Man sätter sig ned med ryggen mot väggen och håller duschhuvudet mot bröstet . Happens all the time. Ibland lägger jag mig i fosterställning och kan vara väck i typ en timme.Hur gör man för att somna i duschen
Blir du inte kall om resten av kroppen om du ligger ner?Man sätter sig ned med ryggen mot väggen och håller duschhuvudet mot bröstet . Happens all the time. Ibland lägger jag mig i fosterställning och kan vara väck i typ en timme.
#Jagbehöverettbadkar
Jag skulle säga du inte behöver ett badkar, tänk om du råkar drunkna när du somnarMan sätter sig ned med ryggen mot väggen och håller duschhuvudet mot bröstet . Happens all the time. Ibland lägger jag mig i fosterställning och kan vara väck i typ en timme.
#Jagbehöverettbadkar
Njaej, det är ju en duschkabin så jag vinklar duschhuvudet så att det strilar ganska jämnt antar jag, och så samlas det varmt vatten runtomkring. Det är inte en exakt vetenskap. Jag har förlorat upp till två timmar i duschen när jag varit riktigt kall och trött.Blir du inte kall om resten av kroppen om du ligger ner?