Har inte ätit godis på sex veckor men har köpt lite choklad och ska unna mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Under lunchen har kollegorna lärt mig vad Starlet var.
Fy f-n vad jag känner mig gammal nu...
Det kan inte ha varit så många år sen.Fy f-n vad jag känner mig gammal nu... Jag har själv inhandlat sagda publikation i affären... för ett antal år sedan
Jag beklagar..?Lyssnat på en jurist i 3 timmar.
Tycker det är vansinnigt koll att mina äldre manliga kollegor hade såpass mycket koll på vad det var. Var tvungen att bildgoogla lite och det verkade vara en... speciell... tidningFy f-n vad jag känner mig gammal nu... Jag har själv inhandlat sagda publikation i affären... för ett antal år sedan
Jag med. Den kan inte ha varit borta så länge om den inte finns idag. Jag läste den nyss....Haha säger detsamma
Stackars dem! Jag riktigt hör hur det måste locka fram accenten alldeles extra att det heter samma sak (men med omvänd ordföljd) på franska. Och tänker att det mixar fint med skotska! Lite det bästa av två världar?Lyssnar på stentråkigt webbinarium och konstaterar att man inte levt förrän man hört en hop fransmän (försöka) uttala "regenerative agriculture".
Under lunchen har kollegorna lärt mig vad Starlet var.
Starlet Jag är inte så gammal(jag, över 30? Aldrig) men har också köpt Starlet i affären, älskade den!Fy f-n vad jag känner mig gammal nu... Jag har själv inhandlat sagda publikation i affären... för ett antal år sedan
Läst några men aldrig köpt, fastnade aldrig för den utan höll mig till hästtidningar och hästböcker.Starlet Jag är inte så gammal(jag, över 30? Aldrig) men har också köpt Starlet i affären, älskade den!