Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste höra mer om det här. Jag trodde det var tabu att skära nudlar?
Ah, där ser man!
Kan man hyra dig?Har finstädat badrummet, sorterat fakturor/papper, rensat kylen och slängt in tvätt. Mot nya äventyr! Dags att planera matsedel, ta hand om blommor samt inventera frysarna.
Tyvärr jobbar jag bara korta stunder och väldigt sporadiskt över tidKan man hyra dig?
Inga problem det gör inga hos oss med...Tyvärr jobbar jag bara korta stunder och väldigt sporadiskt över tid
Blommorna inne brukar de fyrbenta trädgårdsmästaren vara snälla och ta hand om...Inga problem det gör inga hos oss med...
Jag som en gång samlade på tropiska växter (hade över 80 olika sorter ett tag) för att sedan förlora en stor majoritet till ohyra lever nu enligt devisen ”om du inte överlever ohyra och sporadisk vattning så hör du inte hemma här” Tänker att fyrbenta hjälpare kan räknas in i ohyra.Blommorna inne brukar de fyrbenta trädgårdsmästaren vara snälla och ta hand om...
Vatten menar du typ 1 gång i halvåret? På jobbet hade jag förut en buske i plast där jag står och jobbar. För ett år sedan försvann den till killarnas omklädningsrum för en anställd (ej chef) talade om att den var alldeles för ful. Jag svarade att fördelen är att man behöver inte bry sig om dem. Hon idiotförklarade mig när jag svarade att jodå säkert hälften av växterna hemma var fejk.Jag som en gång samlade på tropiska växter (hade över 80 olika sorter ett tag) för att sedan förlora en stor majoritet till ohyra lever nu enligt devisen ”om du inte överlever ohyra och sporadisk vattning så hör du inte hemma här” Tänker att fyrbenta hjälpare kan räknas in i ohyra.
De ca 20 växterna jag har kvar har gjort sig förtjänta av att få lite vatten och gödning då och då
Till skillnad mot mina 0 steg vid samma tid idag... då låg jag nämligen kvar i sängen och mojsade med vovvar13000 steg innan klockan 09.
Nja, lite oftare kanske men nog kan det gå 8-10 veckor mellan vattningarna, speciellt i de lite större krukorna och under vinterhalvåret.Vatten menar du typ 1 gång i halvåret? På jobbet hade jag förut en buske i plast där jag står och jobbar. För ett år sedan försvann den till killarnas omklädningsrum för en anställd (ej chef) talade om att den var alldeles för ful. Jag svarade att fördelen är att man behöver inte bry sig om dem. Hon idiotförklarade mig när jag svarade att jodå säkert hälften av växterna hemma var fejk.
Det låter underbartTill skillnad mot mina 0 steg vid samma tid idag... då låg jag nämligen kvar i sängen och mojsade med vovvar