Hästböcker och Min häst var ju alltid bäst det jag gillade med Starlet var att det var mkt serier och noveller.Läst några men aldrig köpt, fastnade aldrig för den utan höll mig till hästtidningar och hästböcker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hästböcker och Min häst var ju alltid bäst det jag gillade med Starlet var att det var mkt serier och noveller.Läst några men aldrig köpt, fastnade aldrig för den utan höll mig till hästtidningar och hästböcker.
Jag minns bara att folk köpte "Frida". Var Starlet innan eller samtidig? Jag var alldeles för barnslig för sådana där tonårstidningar.Tycker det är vansinnigt koll att mina äldre manliga kollegor hade såpass mycket koll på vad det var. Var tvungen att bildgoogla lite och det verkade vara en... speciell... tidning
"Så blir du söt", "Lär dig mer om rockfolket", "Tvingad till kärlek", "Det spökar, det spökar! (i samma tidning fick man tydligen påskkort?)"
Vilka i hela friden var rockfolket
Jag har ingen aning men tror de var ungefär samtida med Mitt livs Novell och annat dravel.Jag minns bara att folk köpte "Frida". Var Starlet innan eller samtidig? Jag var alldeles för barnslig för sådana där tonårstidningar.
Förmodligen. Jag var också mer into Min Häst och TMNT i den åldern. Och Modesty Blaise!Jag har ingen aning men tror de var ungefär samtida med Mitt livs Novell och annat dravel.
Modesty Blaise nostalgi, har både böckerna och agent x9 tidningar några sen pappa var ung.Förmodligen. Jag var också mer into Min Häst och TMNT i den åldern. Och Modesty Blaise!
Läste också mycket X9 som sparats från mor och far. Vi hade lådor och åter lådor av både dem och gamla Fantomen i sommarstugan. Det var ett kärt återbesök varje sommarlov.Modesty Blaise nostalgi, har både böckerna och agent x9 tidningar några sen pappa var ung.
Vägrar dock konsekvent att läsa den sista boken när dom dör
Är 30år, köpte också Starlet förr, men valde köpa tidningen Frida och OKEJ mer Nu finns ingen av dom kvar.Starlet Jag är inte så gammal(jag, över 30? Aldrig) men har också köpt Starlet i affären, älskade den!
Nej, men däremot så springer du ut och ylarHar svinont i vänster sidan, Googlar jag kommer jag väl dö vid nästa nymåne
Somliga andra prenumereradeFy f-n vad jag känner mig gammal nu... Jag har själv inhandlat sagda publikation i affären... för ett antal år sedan
Det var ju nymåne i förrgår eller något, så det ger dig nästan en hel månad ändå !Har svinont i vänster sidan, Googlar jag kommer jag väl dö vid nästa nymåne
Jag har Google photos som backup och den skickade mig "ett minne av Kapsy" (min förra katt). Det var en video jag inte ens visste fanns. Han är nog 18 år på filmen och står som vanligt på bakbenen och kramar om mitt ben och trycker sig emot för att vara nära nära medan jag kliar honom på huvudet. Det pågår i 5 minuter och 32 sekunder och jag började självklart störtböla. Samtidigt blev jag helt varm och glad inombords.Hittat massvis med filmer på min förra hund i min och sambons messengerkonversation, gissa om jag storbölat och skrattat halva eftermiddagen. Vi fick 14 fantastiska år tillsammans.