Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är nog ingen teatermänniska. Dom gjorde en bra ”show” men jag blev inte såld.
Men det blev en bra dag med eleverna iaf.
Nu försöker jag åtgärda kaffebrist.
1421F4D4-AAFE-4B68-8B81-C3EB0447AFB5.webp
 
Tycker det är vansinnigt koll att mina äldre manliga kollegor hade såpass mycket koll på vad det var. Var tvungen att bildgoogla lite och det verkade vara en... speciell... tidning :angel:
"Så blir du söt", "Lär dig mer om rockfolket", "Tvingad till kärlek", "Det spökar, det spökar! (i samma tidning fick man tydligen påskkort?)"

Vilka i hela friden var rockfolket :rofl:
Jag minns bara att folk köpte "Frida". Var Starlet innan eller samtidig? Jag var alldeles för barnslig för sådana där tonårstidningar.
 
Hittat massvis med filmer på min förra hund i min och sambons messengerkonversation, gissa om jag storbölat och skrattat halva eftermiddagen. Vi fick 14 fantastiska år tillsammans. ❤️
Jag har Google photos som backup och den skickade mig "ett minne av Kapsy" (min förra katt). Det var en video jag inte ens visste fanns. Han är nog 18 år på filmen och står som vanligt på bakbenen och kramar om mitt ben och trycker sig emot för att vara nära nära medan jag kliar honom på huvudet. Det pågår i 5 minuter och 32 sekunder och jag började självklart störtböla. Samtidigt blev jag helt varm och glad inombords.
Fina fina djur :heart

Sparade genast filmen på 4 olika ställen när jag kom hem. Den får inte försvinna! Och ska tända ett litet ljus för honom :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 378
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
64 65 66
Svar
1 314
· Visningar
36 388
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 739
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp