Jag tror nog en vaknar av kallsupen i så fall.Jag skulle säga du inte behöver ett badkar, tänk om du råkar drunkna när du somnar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror nog en vaknar av kallsupen i så fall.Jag skulle säga du inte behöver ett badkar, tänk om du råkar drunkna när du somnar
Badkar plus en liten säkerhetsanordning önskar jag åt dig!Jag tror nog en vaknar av kallsupen i så fall.
Min före detta rumskamrat vägrade i och för sig låsta bad för mig när vi hade badkar, men det var nog mer för att hon ville ha tillgång till toaletten även om jag somnat.Jag tror nog en vaknar av kallsupen i så fall.
Jag ser så många förvånade gubbar - är jag verkligen ensam om att somna i duschen?
Jag tänker att badkaret borde vara jättevanligt. Duschen kan jag förstå är ett extra steg, så att säga... men ändå.Tror inte det är så vanligt, nej. Mor min lyckades somna en gång i badkaret hos brorsan med familj, lite oroväckande tyckte de (såklart).
För min del var det att det lät så huttrigt! Mysigt en stund men sen I badkaret däremot har jag somnat/varit på väg att somna men försökt vakna till igen pga. vill inte drunkna.Jag tänker att badkaret borde vara jättevanligt. Duschen kan jag förstå är ett extra steg, så att säga... men ändå.
Det blir ett litet microklimat i duschkabinen. Jag kanske bor kallt?För min del var det att det lät så huttrigt! Mysigt en stund men sen I badkaret däremot har jag somnat/varit på väg att somna men försökt vakna till igen pga. vill inte drunkna.
Jag är högst tveksam, kan ju hoppas men skulle aldrig våga chansaJag tror nog en vaknar av kallsupen i så fall.
Jag litar inte på att jag skulle göra det. Varmt och mysigt juDet blir ett litet microklimat i duschkabinen. Jag kanske bor kallt?
Fast man vaknar väl för sjutton om man glider ned under ytan i badet tänker jag. Det handlar ju inte om att en blir medvetslös.
Ja man kunde riktigt se hur deras hjärnor gick på högvarv för att säga det rätt - men samtidigt så fel. En tredje fransman struntade helt sonika i det och använde sig av den franska termenStackars dem! Jag riktigt hör hur det måste locka fram accenten alldeles extra att det heter samma sak (men med omvänd ordföljd) på franska. Och tänker att det mixar fint med skotska! Lite det bästa av två världar?
Finns inte en chans att jag skulle somna i duschen, jag tror jag hinner tvätta håret, ha i balsam och skubba hela mig med tvål och svamp på 5 - 10 minuter.Jag ser så många förvånade gubbar - är jag verkligen ensam om att somna i duschen?
Hur gör man för att somna i duschen
Jag ser så många förvånade gubbar - är jag verkligen ensam om att somna i duschen?
Det kan jag också göra, det beror ju på syftet med duchen. Hoppar jag in för att bli ren, eller är jag lite frusen och/eller nedstämd liksom... eller både och för all del.Finns inte en chans att jag skulle somna i duschen, jag tror jag hinner tvätta håret, ha i balsam och skubba hela mig med tvål och svamp på 5 - 10 minuter.
Det kan jag också göra, det beror ju på syftet med duchen. Hoppar jag in för att bli ren, eller är jag lite frusen och/eller nedstämd liksom... eller både och för all del.
Åh! Googlar genast!Jag absolut ALSKAR en barnbok som jag laste for varje 4-klass jag nagonsin hade, Fourth Grade Rats by Jerry Spinelli. Huvudpersonen kallas for "suds" och, precis som min son, anvande dusch och bad som en security blanket. Hade jag nagot ex kvar skulle jag med gladje lasa om den.