Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett annat förslag, Avgå. Vi vill inte ha den typen av inställning till skattemedel. Det är så verklighets- och omvärldsfrånvänt som det kan bli.Surar fortfarande över kso;n i Nortälje som höjde sin lön. Men hänvisning till procent at statsministerns lön.
Jag har ett annat förslag. Räkna ut hur många procent av landets befolkning Norrtälje har. Ta den procenten av statsministerlönen.
Om en dryg timme ska jag på lavastensmassage
Det var väldigt skönt, oavsett hur man uttalar detOm du bara visste hur lang tid det tog for mig att lista ut vad du skulle pa och hur det lat nar jag halvhogt forsokte uttala det sista ordet
Hockeyn går utmärkt!Hockeyn går åt skogen.
Nä. 20-28 i skott men 4-0 på tavlan. Det är nästan svårt att inte ha lyckats göra något mål alls på alla de chanserna.Hockeyn går utmärkt!
Mål på vart femte skott tycker jag är finfin utdelning!Nä. 20-28 i skott men 4-0 på tavlan. Det är nästan svårt att inte ha lyckats göra något mål alls på alla de chanserna.
Tack för påminnelsen. Det var ju nåt liknande jag skulle göra, tömma frys.Har påbörjat mitt projekt med att äta ut frysen. Så idag blev det smulpaj med körsbär till efterrätt.
Precis ätit en bit. Tror jag kan ha haft i lite för mycket potatismjöl då den blev rätt så geleaktig.
Nu tittar jag på serie. Skulle behöva packa ned både paj och linsgryta i matdosor men det kan nog svalna lite till på bänken...