Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Av alla låtar som finns........... Det värsta är att man kan texten fast man inte hört den på typ 25 årKan inte sova. Har denna låt på hjärnan.
Av alla låtar som finns........... Det värsta är att man kan texten fast man inte hört den på typ 25 år
Varför gör jag det här?
Nästa vecka blir det ju dessutom ännu värre. Och A tävlar på söndag, när vi ställer om tiden. Fatta min inre stress redan?Vet inte
Vilken underbar ursäkt att göra något annatFunderar på och virka. Min jobbdator har stora problem med att göra en omstart, den
har tuggat I säkert 20 min nu utan att komma vidare
Vilket radioprogram?Såg sanningen i vitögat när jag googlade något jag misstänkt ett tag: radioprogrammet jag lyssnat på regelbundet om morgnarna i typ hela mitt liv är över for good. Oväntat sorgligt. Eller, ganska väntat.
Antar att det enda rimliga är att resa tillbaka till hemlandet, leta upp de båda pratarna och bli ihop med 1-2 av dem, så att jag kan fortsätta med att börja min dag till deras kära gamla röster.
Åh tack, vad gullig du är. Det är ett nordtyskt morgonprogram, ganska mycket trams och en fin relation mellan de två pratarna. En gång tyckte jag de uttryckt sig sexistiskt och skrev ett argt mejl. Då fick jag ett personligt brev tillbaka.Vilket radioprogram?
Och jag beklagar sorgen. ❤