Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag tycker läkare verkar läsa en massa i journalen, även läkare jag "bara" träffar en gång. De vet typ allt om mig när vi ses.Tror inte de har tid med sånt. Jag har träffat många läkare, har tappat räkningen. EN av dem tog sig tid att läsa nästan hela min journal. Hon var så besviken för att hon inte hittat de äldsta anteckningarna som var på papper men jag hade en kopia själv, som tur var, så kunde ta med och kopiera till mottagningen.
De har alltså slarvat bort pappersjournalen.
Så himla fint!Plockade in årets sylt och saft i skafferiet och kände mig rik.
Kom sedan på att jag har 4 kassar till från andra år i källaren som också ska få plats Visa bifogad fil 103736
Hur många m2 är det skafferiet?Plockade in årets sylt och saft i skafferiet och kände mig rik.
Kom sedan på att jag har 4 kassar till från andra år i källaren som också ska få plats Visa bifogad fil 103736
Och jag har varit med om läkare som uppenbart satt och läste någon annans journal för hen hävdade att jag hade mediciner jag aldrig haft på recept.Och jag tycker läkare verkar läsa en massa i journalen, även läkare jag "bara" träffar en gång. De vet typ allt om mig när vi ses.
På gott och ont.
Säsongens första snö flimrar i luften idag
Och läkare som skriver in något de läst i någon annans journal eller själva hittat på. Senast tex bestämde lungläkaren att jag slutade röka -21. Vi pratade inte alls om rökning vid besöket och jag har aldrig rökt. Men vi var ju iaf överens om att jag inte röker.Och jag har varit med om läkare som uppenbart satt och läste någon annans journal för hen hävdade att jag hade mediciner jag aldrig haft på recept.
Usch, hemskt. Man är ju i en utsatt situation ändå hos vården, blir ju inte bättre av sånt tyvärr.Och jag har varit med om läkare som uppenbart satt och läste någon annans journal för hen hävdade att jag hade mediciner jag aldrig haft på recept.
De kan ha haft ”vårdkonferens” om dig, om det är läkare på samma mottagning alltså.Och jag tycker läkare verkar läsa en massa i journalen, även läkare jag "bara" träffar en gång. De vet typ allt om mig när vi ses.
På gott och ont.
Nä, är läkare på olika ställen.De kan ha haft ”vårdkonferens” om dig, om det är läkare på samma mottagning alltså.
De jag träffat frågar alltid samma saker.
”Vad gör du om dagarna? Bor du själv? Hur stor är din lägenhet? Har du vänner som du träffar?” Ja såna tjatiga saker.
En ville veta vad min pappa jobbade med för 35 år sen. Jätteviktig info för min vård.
En tyckte jag skulle utredas för personlighetsstörning fast det redan var gjort.
Jag blev nekad recept en gång för att jag tydligen hade fått av en annan läkare plus en läkare på en annan mottagning.Och jag har varit med om läkare som uppenbart satt och läste någon annans journal för hen hävdade att jag hade mediciner jag aldrig haft på recept.
Det brukar ta tid att välja bågar för mig. Jag tittar flera gånger hos flera olika optiker.Låååång dag på jobbet. Många möten och långdragna diskussioner.
Behöver nya glasögon. Bokade tid på Synsam men allt de vill är att sälja abonnemang, svindyrt. De hade inte ens några bågar jag gillade.