Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Mina" talgoxar på jobbet som är semitama hoppar lätt in även när det är mindre än 1dm öppet fönster. Skillnaden är väl att de även tar sig ut lätt, de hoppar in i bland på vintern när de tycker det är kallt och sitter och halvsover en stund. Förutom Ikarina som kan flyga fram och sätta sig på skärmen och vråla efter mat, de andra är mer försynta.Alltså, det är småfågelinvasion i vårt uterum! Nu var TRE talgoxar som flög runt därinne. Vi brukar hitta ett par stycken varje vecka. Det är ca 2dm luftspalt mellan glasen och taket runt ena sidan men jag förstår inte varför de plötsligt blivit så duktiga på att flyga in där. Det bli värre och värre för varje år!
Alltså, det är småfågelinvasion i vårt uterum! Nu var TRE talgoxar som flög runt därinne. Vi brukar hitta ett par stycken varje vecka. Det är ca 2dm luftspalt mellan glasen och taket runt ena sidan men jag förstår inte varför de plötsligt blivit så duktiga på att flyga in där. Det bli värre och värre för varje år!
Dessa är tyvärr varken tama eller smarta.. de kommer in men sen kommer de inte ut utan försöker ta sig ut genom rutorna. Många gånger hinner vi öppna upp väggarna så de kommer ut men ibland hittar vi dem döda eller så blir de för stressade när vi hjälper till, så de får panik och slår ihjäl sig"Mina" talgoxar på jobbet som är semitama hoppar lätt in även när det är mindre än 1dm öppet fönster. Skillnaden är väl att de även tar sig ut lätt, de hoppar in i bland på vintern när de tycker det är kallt och sitter och halvsover en stund. Förutom Ikarina som kan flyga fram och sätta sig på skärmen och vråla efter mat, de andra är mer försynta.
Det är nog bäst. StackarnaDessa är tyvärr varken tama eller smarta.. de kommer in men sen kommer de inte ut utan försöker ta sig ut genom rutorna. Många gånger hinner vi öppna upp väggarna så de kommer ut men ibland hittar vi dem döda eller så blir de för stressade när vi hjälper till, så de får panik och slår ihjäl sig
Vi får köpa hönsnät och sätta igen luftspalterna, tror jag.
Myggnät kan de ta sig igenom, bättre att nu sätter upp något insekts- eller putsnät.Dessa är tyvärr varken tama eller smarta.. de kommer in men sen kommer de inte ut utan försöker ta sig ut genom rutorna. Många gånger hinner vi öppna upp väggarna så de kommer ut men ibland hittar vi dem döda eller så blir de för stressade när vi hjälper till, så de får panik och slår ihjäl sig
Vi får köpa hönsnät och sätta igen luftspalterna, tror jag.
Att det "går en propp" på ditt arbete är föga förvånande, men när det går en propp för hela proppskåpet DÅ är det illaSpännande. Ett proppskåp exploderade just, direkt efter att jag gått förbi det. Flög gnistor och blixtrar. Hade jag varit rakt framför hade det inte varit bra
Vi hade 4 inne på jobbet idag... en tog självmord....Alltså, det är småfågelinvasion i vårt uterum! Nu var TRE talgoxar som flög runt därinne. Vi brukar hitta ett par stycken varje vecka. Det är ca 2dm luftspalt mellan glasen och taket runt ena sidan men jag förstår inte varför de plötsligt blivit så duktiga på att flyga in där. Det bli värre och värre för varje år!
Jag har fredag hela veckanBTW, så blev det tydligen fredag hux flux - TGIF
Jag misstänker att jobbarkompisen snart säger trevlig helg..BTW, så blev det tydligen fredag hux flux - TGIF