Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller! Det är svårt med livesändningar.Men alltså
Dock ej förvånad
Vi har inte jättemycket förvaring i köket. Och det skåp jag lagt beslag på är stooort. Han får inte ens plats med sina få teer där.Haha men sambons förskräckelse
Är väl jättebra bara. Själv blir ju folk oroliga (ja på riktigt!) om jag skippar någon kaffe nån gång
Klart man har ett teskåp!Te är livet! Jag knarkar te sensommar till sommaren börjar igen. Jag har ett helt skåp fullt till sambons förskräckelse.
Eller hur? Det är ju sen gammalt!Klart man har ett teskåp!
Tips ;När man ska ta ut ugnsformen ur ugnen och den går sönder i tusen bitar...
Visa bifogad fil 103649
Ugnsluckan klarade sig och köttbiten gick att rädda. Får torka ur ugnen ordentligt när den har svalnat men tror att jag har fått upp allt glas iallafall
Eller föreläsare som har kvar en mygga på kavajen och ljudet är igång och hen går på toa.Inte jag heller! Det är svårt med livesändningar.
För några år sedan hade vi ett teamsmöte där många kollegor runtom i Europa deltog.
En av våra litauiska kollegor fick ett samtal som han var tvungen att ta. Tyvärr hade han missat att stänga av ljudet på sin mikrofon så alla vi andra fick ägna nästan en kvart åt att höra hur han skällde ut (åtminstone lät det så) den i andra luren
Semester i dag
Ska baka kakor och rida.
Jag har också semester idag. A ska till tandläkaren så det var lika bra att ta semester och ta och lägga lite tid på plugg på fm. Hur rastlös tror ni att jag är i eftermiddag?