Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag dricker uteslutande skogsbär/jordgubb/hallon/blue fruits med en klick honung och en skvätt mjölk.

Nästan allt annat te är :wtf: så man får nog prova sig fram 😅
Jag alternerar mellan jordgubb och körsbär. Men är noga med vilket jordgubbs eller körsbärste.
Hittat en webbutik som säljer de perfekta teerna. Köper 400 gr per gång av respektive.

Dricker jag vanligt icke smaksatt så är Kooh-i-Noor det enda som jag verkligen gillar. Har druckit det sen 70-talet och återkommer ständigt. Trots att jag försöker dricka annat
1666535099966.webp
 
Gårdagens lasagne blev OTROLIGT god :) ! Fast det märker man inte alltid förrän dagen efter. Min lasagne behöver egentligen alltid stå till sig en dag i kylen, även om vi förstås äter av den också samma dag som den lagas. När jag gör lasagne är den alltid alldeles för blöt och rinnig första dagen, men när den har fått stå och pastan har sugit till sig så blir den ljuvlig...(om jag får säga det själv :D). Massor med köttfärssås och massor med ostsås ska det vara. Denna gången hade jag också en bit mozzarellaost som fick åka i såsen tillsammans med den vanliga rivna osten. Tror att det gjorde susen för lasagnen är verkligen KRÄMIG.... :)
 
Alltså. Min senaste kurs är jättemysko. Folk är så snabba med inlämningar att det nästan är lite kusligt. Vår sista uppgift ska vara inne senast den 31/10, dvs om 8 dagar. Mejl kom precis från läraren om lite smått och gott, och hon nämnde att en hel del redan hade lämnat in uppgiften.... :eek::nailbiting: Jag blir tramsigt stressad av att läsa sådant, TROTS att jag känner att jag har det hela under kontroll. Helt säkert kommer inte min att vara inlämnad förrän till nästa helg....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 385
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 340
· Visningar
37 325
Senast: Liten
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp