Jag testar det här (minus glasyren för jag saknar ingredienserna).....Vad har du för recept? Brownies i kväll låter inte helt fel
https://www.ica.se/recept/fudge-brownies-728537/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag testar det här (minus glasyren för jag saknar ingredienserna).....Vad har du för recept? Brownies i kväll låter inte helt fel
Åh vad jag skulle vilja tycka om te.Har satt upp snökäpparna, så nu får tjälen sätta in när den vill
En kopp te är på G och sen blir det nog lite mer höstfixande ute. Gäller att passa på, när vädret är fint
Jag dricker uteslutande skogsbär/jordgubb/hallon/blue fruits med en klick honung och en skvätt mjölk.Åh vad jag skulle vilja tycka om te.
Jag är periodare på te. Garant har ett svart te som smakar äpple och kanel. Med lite mjölk i tycker jag att det smakar äppelpaj. Riktigt gott !Åh vad jag skulle vilja tycka om te.
Tycker tyvärr inte om mjölk heller.Jag är periodare på te. Garant har ett svart te som smakar äpple och kanel. Med lite mjölk i tycker jag att det smakar äppelpaj. Riktigt gott !
Jag alternerar mellan jordgubb och körsbär. Men är noga med vilket jordgubbs eller körsbärste.Jag dricker uteslutande skogsbär/jordgubb/hallon/blue fruits med en klick honung och en skvätt mjölk.
Nästan allt annat te är så man får nog prova sig fram
Du kan få komma hit sen och lägga lite golv här i stuganLägger ff golv,har nu bytt från trä till laminat, ett jäkla konkande på möbler hit o dit o tillbaka.