Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså. Min senaste kurs är jättemysko. Folk är så snabba med inlämningar att det nästan är lite kusligt. Vår sista uppgift ska vara inne senast den 31/10, dvs om 8 dagar. Mejl kom precis från läraren om lite smått och gott, och hon nämnde att en hel del redan hade lämnat in uppgiften.... :eek::nailbiting: Jag blir tramsigt stressad av att läsa sådant, TROTS att jag känner att jag har det hela under kontroll. Helt säkert kommer inte min att vara inlämnad förrän till nästa helg....

Jag kunde lämna in mina uppgifter typ dagen efter att jag fick dom på förra kursen jag tog. Nu lämnar jag in typ tidigast ett par timmar innan deadline pga prokrastinerar. :laugh: Tycker det egentligen är skönt att lämna in så fort som möjligt pga känner mig stressad när saker hänger över mig.
 
Slösurfar och försöker bli torr och varm igen efter ännu en extremt blöt tur till stallet. Jag har verkligen inte haft flyt med vädret denna vecka! Idag åkte jag ut tidigare än planerat för att hinna rida innan det började regna, men ungefär halvvägs dit började det forsa ner från himlen och så fortsatte det under de första två timmarna jag var där. Ett tag var det så illa att jag liksom satt i en pöl med vatten som hade samlats i sadeln :wtf: Ja ja, hästen gick fantastiskt bra idag i alla fall så det var värt det! Nu lite vila innan jag tar tag i helgens sista sysslor här hemma. Maken har redan börjat men jag tror jag sitter kvar här en stund till...
 
Jag kunde lämna in mina uppgifter typ dagen efter att jag fick dom på förra kursen jag tog. Nu lämnar jag in typ tidigast ett par timmar innan deadline pga prokrastinerar. :laugh: Tycker det egentligen är skönt att lämna in så fort som möjligt pga känner mig stressad när saker hänger över mig.
Jag lämnar aldrig in något i sista minuten för det blir jag jättestressad av. Men när jag tycker att jag lämnar in i god tid är det typ dagen innan deadline eller så. Inte en vecka eller mer..... :nailbiting:
 
Hrm... Den där bokmärkena jag beställde igår. Jag valde den billigaste frakten med beräknat leveransdatum 7 november. Nu får jag meddelande att de redan har skickats. Tror inte att de skickas från Sverige. Men i vilket fall som helst undrar man ju hur de ska lyckas sinka försändelsen i flera veckor.... :nailbiting: :D
 
Har varit iväg på konferens med jobbet, är fortfarande helt slut. Intensiva dagar med så mycket info, skratt och härliga människor från hela världen!

Konferensen livesändes så att kollegor som inte kunde ta sig dit fysiskt ändå kunde delta.
Tyvärr blev det en liten försening i starten så alla kollegor som hade kopplat upp sig till livesändningen fick vänta i ungefär 10 minuter innan allt drog igång.

Under den tiden hade kameran ändå börjat rulla och vår VD hade råkat ställa sig nära kamerabordet så det enda som syntes i bild var en närbild på hans skrev, som alla som kopplade upp sig digitalt fick njuta av i 10 minuter 😂😂

En av mina kollegor smsade: "X skrev gör sig bra på tv! Man kan till och med läsa vad det står på byxknappen!" 😂
 
Har varit iväg på konferens med jobbet, är fortfarande helt slut. Intensiva dagar med så mycket info, skratt och härliga människor från hela världen!

Konferensen livesändes så att kollegor som inte kunde ta sig dit fysiskt ändå kunde delta.
Tyvärr blev det en liten försening i starten så alla kollegor som hade kopplat upp sig till livesändningen fick vänta i ungefär 10 minuter innan allt drog igång.

Under den tiden hade kameran ändå börjat rulla och vår VD hade råkat ställa sig nära kamerabordet så det enda som syntes i bild var en närbild på hans skrev, som alla som kopplade upp sig digitalt fick njuta av i 10 minuter 😂😂

En av mina kollegor smsade: "X skrev gör sig bra på tv! Man kan till och med läsa vad det står på byxknappen!" 😂
Men alltså 🙈

Dock ej förvånad :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 383
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 286
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp