Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror hela bygden var ute och gick på skogen typ i solen 😅 Vi mötte en hel del människor, men en farbror stanna och sa att var bra din häst syns när han kommer. Man tackar han ser ut som en vandrande julgran men det verkar hjälpa iaf ☺️ Skönt det. Är lite sådär den här årstiden fast det är ljust så kör vi med reflexer ändå hela hösten och vintern. Lika bra att synas ordentligt för man vet aldrig vem som man möter.
 
Jag kan kolla recensioner när jag väljer film, har jag väl börjat titta ser jag klart eller så slutar jag titta beroende på vad jag tycker om filmen, inte pga vad andra tycker.
Men det var ju på grund av vad jag tyckte :) Det var en miniserie, en thriller. Jag började kolla. Sen läste jag i en recension att mysteriet inte får någon upplösning. Då var det inte längre intressant för mig.
 
Har tvättat och fixat hela morgonen/förmiddagen. Nu är jag ute på en promenad i solen för att varva ner (känner verkligen av att min stressnivå skenat iväg hela dagen..). Sen ska jag göra lasange till tidig middag+ ett gäng matlådor, innan det är dags för mer tvätt. Andas in, andas ut.
 
Har precis kommit på ett fel som jag förmodligen har gjort i min bok.... :cautious: Nåja, det är rätt lättfixat, trots allt. Jag behöver bara slänga in en blank sida. Annars kommer kapitel ett förmodligen att hamna på en vänstersida, och det blir ju inte bra..... MYCKET att tänka på. Tur att man kan beställa provtryck, även om de kostar såpass att man knappast vill göra det mer än en gång....
 
Varit ute och blivit blöt.
ED57C319-7EB7-410E-A4D8-B78942CE05D8.webp
 
Klippt jeanstyg så jag har ont i händerna. Behöver klippa lite mellanlägg också, inte lika tungt förstås, men händerna vill inte hålla i saxen mer på en stund. Tar en paus och gör något annat. Vet inte riktigt vad bara.

Skulle dricka kaffe men det var verkligen inte gott. Konstigt nog, det var samma kaffe som jag alltid dricker. Så nu funderar jag på en kopp te istället.
 
Har äntligen satt mig i soffan en stund. Tränade i förmiddags, gjorde sen gulaschsoppa till lunch till oss, tar ju ett tag med allt skärande så allt som allt tog det två timmar. Sen ätit lunch, diskat undan och så var vi nere i tvättstugan två gånger också. Så dagen har gått i ett hittills i väntan på att tvätten blir klar ska jag nu bara ta det lugnt med en kopp te.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 385
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 340
· Visningar
37 338
Senast: Liten
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp