Det är hemskt, och så äckligt också ju! Men måste man så måste manKänner mig elak som var tvungen att väcka A bara för att hon ska ta kåvepenin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är hemskt, och så äckligt också ju! Men måste man så måste manKänner mig elak som var tvungen att väcka A bara för att hon ska ta kåvepenin
A har tack och lov svarat enormt bra på antibiotika, och hon hade ingen feber ens innan första tandläkarbesöket. Då såg hon ändå ut så här om det spolades 2-3 ml var ur tandköttetHåller med dig, har fått göra så senaste veckan med en av sönerna och nu inatt med dottern då det varit närmare 40 graders feber
Hon har blivit jätteduktig på att ta det! Man får dela det stora pillret i tre delar så sväljer hon med yoghurtDet är hemskt, och så äckligt också ju! Men måste man så måste man
Vad skönt! Tänkte inte på att det finns piller också, min son är ju så liten så han fick flytande. Det var superäckligt sa hanHon har blivit jätteduktig på att ta det! Man får dela det stora pillret i tre delar så sväljer hon med yoghurt
Minns när jag var liten kanske fem sex år och en läkare tyckte att jag skulle ta piller och det gick verkligen inte Det slutade med att läkaren fick skriva ut flytande medecinVad skönt! Tänkte inte på att det finns piller också, min son är ju så liten så han fick flytande. Det var superäckligt sa han
Avkomman tyckte det var superäckligt. Så pass att hen gick ut när vi kokade hästarnas pc-sprutorVad skönt! Tänkte inte på att det finns piller också, min son är ju så liten så han fick flytande. Det var superäckligt sa han
Jag kan kolla recensioner när jag väljer film, har jag väl börjat titta ser jag klart eller så slutar jag titta beroende på vad jag tycker om filmen, inte pga vad andra tycker.Nja, det är väl lite det som är anledningen till att recensenter finns? Visst kan man använda dem för att jämföra med vad man själv tycker, vilket jag gör väldigt ofta men det är för att jag är en nörd, men en kanske ännu mer etablerad funktion är väl att andra ska kunna använda recensionen för att bedöma om en kulturupplevelse är mödan värd I det här fallet var det inte heller åsikter utan rent faktisk information som var utslagsgivande, så det var min egen uppfattning oavsett.
Jag leker medium och berättar att motivationen finns in den nedre byrålådan under en röd tröja. Om du inte har en byrå ligger den under mattan i hallen. Varsågod, du behöver inte tacka mig!Försöker hitta motivationen… borde gå ut, det är jättefint väder
*går ut i hallen*Jag leker medium och berättar att motivationen finns in den nedre byrålådan under en röd tröja. Om du inte har en byrå ligger den under mattan i hallen. Varsågod, du behöver inte tacka mig!
Hälsningar, Saida