Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller med dig, har fått göra så senaste veckan med en av sönerna och nu inatt med dottern då det varit närmare 40 graders feber :(
A har tack och lov svarat enormt bra på antibiotika, och hon hade ingen feber ens innan första tandläkarbesöket. Då såg hon ändå ut så här om det spolades 2-3 ml var ur tandköttet :crazy:
IMG-20221017-WA0002.webp

Och det gick sjukt fort, från lite öm fredag kväll till det här måndag morgon.
 
Läser.... Fortfarande "Lekteorier" av Mikael Jensen. Men jag börjar närma mig slutet ändå.... :up: Sedan har jag "bara" tre andra böcker att ta tag i... O_o Men de kommer jag nog att skumma/läsa valda delar ur. Det vill säga välja och plocka det som kommer att kännas viktigt för uppgiften.

Men nu ska jag ta en liten paus. Hästarna behöver mat.... :)
 
Nja, det är väl lite det som är anledningen till att recensenter finns? Visst kan man använda dem för att jämföra med vad man själv tycker, vilket jag gör väldigt ofta men det är för att jag är en nörd, men en kanske ännu mer etablerad funktion är väl att andra ska kunna använda recensionen för att bedöma om en kulturupplevelse är mödan värd ☺️ I det här fallet var det inte heller åsikter utan rent faktisk information som var utslagsgivande, så det var min egen uppfattning oavsett.
Jag kan kolla recensioner när jag väljer film, har jag väl börjat titta ser jag klart eller så slutar jag titta beroende på vad jag tycker om filmen, inte pga vad andra tycker.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 388
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 350
· Visningar
37 595
Senast: Liten
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp