Åh vilken dröm att ha en sånt!Plockade in årets sylt och saft i skafferiet och kände mig rik.
Kom sedan på att jag har 4 kassar till från andra år i källaren som också ska få plats Visa bifogad fil 103736
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vilken dröm att ha en sånt!Plockade in årets sylt och saft i skafferiet och kände mig rik.
Kom sedan på att jag har 4 kassar till från andra år i källaren som också ska få plats Visa bifogad fil 103736
Var hemma hos en kompis förut. En av hennes katter kom upp bredvid mig och la sig nära. Sååå mysigt.Bästa tiden på dan när jag kommit hem från jobbet, lagt mig i soffan under en filt och med katt uppepå.
Då känns allt genast bättre.
2m *1,6m blev detHur många m2 är det skafferiet?
Jag har inget skafferi, använder en del av ett köksskåp till skafferivaror.
Jag sa nej tack flera gånger och ändå tjatade de om det där abonnemanget. Tycker det är rätt kass service faktiskt.Det brukar ta tid att välja bågar för mig. Jag tittar flera gånger hos flera olika optiker.
Oftast hamnar jag till slut på Synsam. Har aldrig upplevt att de försöker pracka på mig nåt. De erbjuder och jag tackar nej och så är det bra med det?
Väntar på SMS denna vecka att mina nya är klara.
Nej, men det löste sig ju förstås! Och jag tror aldrig jag sett en människa bli SÅ hjärtans gladJag har hjälpt en person på jobbet med en grej i veckan som kommer göra hen glad. Men jag kan inte visa det förrän på måndag. Nu stressar det mig jättemycket istället för att jag bara borde se fram emot det, jag tänker på det hela tiden och vill bara visa det NU istället och tänk om något händer innan måndag, tänk om jag är sjuk och jag inte kan visa det då heller och tänk om…!
Men snälla hjärnan! Vad är det med dig?!
Men så underbart fint!Plockade in årets sylt och saft i skafferiet och kände mig rik.