Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det känns lite som att tiden står stilla. Jag har varit på sjukhuset i ungefär 3,5 timme men det känns som ungefär åtta timmar :meh:


Ugg. Sjukhus är en speciell tidszon med långsammare tid tror jag.

Skulle vila inför en undersökning imorse och för att de ville ha bilder av min hjärna ”så neutral som möjligt” så skulle jag vila - men inte blunda - och inte sova, inte prata (med andra, vilket fick mig och mitt sällskap att fnissa hejdlöst. Han svarade inte på om jag fick prata med mig själv), inte meditera:mad:, inte läsa och inte använda skärm.Tur jag tränat så mycket på att göra ingenting! Och att det bara var 45 minuter.

8 timmar låter icke avundsvärt!



Nu är jag hemma. Världens sötaste välkomstkommitté!
868E7A50-C619-4E04-AE64-D8FFBE9EC5FE.webp
 
Ugg. Sjukhus är en speciell tidszon med långsammare tid tror jag.

Skulle vila inför en undersökning imorse och för att de ville ha bilder av min hjärna ”så neutral som möjligt” så skulle jag vila - men inte blunda - och inte sova, inte prata (med andra, vilket fick mig och mitt sällskap att fnissa hejdlöst. Han svarade inte på om jag fick prata med mig själv), inte meditera:mad:, inte läsa och inte använda skärm.Tur jag tränat så mycket på att göra ingenting! Och att det bara var 45 minuter.

8 timmar låter icke avundsvärt!



Nu är jag hemma. Världens sötaste välkomstkommitté!Visa bifogad fil 103781

Jag ska dessutom vara här i sisådär tolv timmar. Arbetspasset är 13 timmar men det är lite tid för avlösning före och efter.

Din situation är dock mycket sämre. Jag är ju inte här pga dåligt mående och det är ju alltid något.
Hoppas att din undersökning gick bra! :)
 
Jag ska dessutom vara här i sisådär tolv timmar. Arbetspasset är 13 timmar men det är lite tid för avlösning före och efter.

Din situation är dock mycket sämre. Jag är ju inte här pga dåligt mående och det är ju alltid något.
Hoppas att din undersökning gick bra! :)
13 timmar ( :eek:) låter som träsmak i både baken och hjärnan. Heja dig.

Tack. :heart Det gick bra och jag är så glad och lättad över det. Sist jag gjorde något liknande, men annan injektion, så ballade kroppen ur rejält med besök på akuten osv men jag slapp det idag, vilket känns som jackpot!
 
13 timmar ( :eek:) låter som träsmak i både baken och hjärnan. Heja dig.

Tack. :heart Det gick bra och jag är så glad och lättad över det. Sist jag gjorde något liknande, men annan injektion, så ballade kroppen ur rejält med besök på akuten osv men jag slapp det idag, vilket känns som jackpot!

Man vänjer sig, till viss del, men visst är det segt. Roligare när lönen kommer :D

Så skönt att det gick bra! Ha det nu så mysigt med katten :love:
 
Mockat och gjort klart åt hästarna i regnet. Trule verkade trött idag, var uppenbarligen jobbigt att behöva släppa på massa spänningar i kroppen igår 😅 Min farbror ♥️ Han hatar dessutom regn och talade om för mig att han inte alls hade lust att gå ut efter klippning trots nytt torrt täcke. Vi får se hur vi ska göra i vinter med torkningen av dessa, man slår inte gärna igång värmefläkten just nu .. Snark kanske får investera i ett regntäcke till med hals.

Nu plugga någon elr ett par timmar innan min sambo kommer hem från sin utbildning/mötes dag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 380
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 330
· Visningar
36 934
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 742
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp