Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Medan jag plockade in varorna från bilen fick lillkissen springa ut lös och höll sig vid granen 😄. Tittade klart på hästhoppningen från höstens första världscup från Oslo så nu är jag i fas 😁. Sen dammsög jag på båda våningarna och fixade lite annat hemma ☺️. Innan jag åkte till stallet fick lillkissen springa ut lös några minuter till medan jag höll koll; han drog en snabb galopp på åkern mellan granen och boden när jag var med ute 😄. Skulle torka av hans leriga tassar efteråt men det uppskattades inte så kattskrället småbet mig i ena handen och det uppskattar inte jag men får ju en miljon tassavtryck inne annars i detta skitväder 😝.

Skulle ”köpa nåt snabbt på Ica” med partnern efter ridning och två timmars gym 😅

Råkade på något sätt bli sparrissoppa med räkor, nån slags pasta, varsin biff, sås och rödvin. ooops :angel:

5110E97C-89C7-45A2-A90B-E5E9DC92853F.webp

Pållan trodde ju hon skulle komma in direkt till boxen när hon togs in sent i eftermiddags, så lite grinig var hon för att gå ut och motionera 😄. En vecka sedan jag motionerade avsuttet men bestämde mig istället för att skritta en kort sväng med promenadsällskap ikväll; mysig skrittrunda och höstens första mörkerritt 😍, bara onödigt äckligt varmt 🙃. Sambon tyckte jag blev sen hem 😇 (lätt å fastna med alla sysslor och att bara snacka i ett ändå rätt stort stall) så var tur att jag hade varit förutseende och lagat middagen innan så vi kunde äta direkt jag kom hem 😄. Lillkissen har lagt sig tillrätta mellan oss och nu är det sovtajm, god natt! 😴

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 234
Senast: Mia_R
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
76 77 78
Svar
1 549
· Visningar
41 853
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
77 270
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka