Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Medan jag plockade in varorna från bilen fick lillkissen springa ut lös och höll sig vid granen 😄. Tittade klart på hästhoppningen från höstens första världscup från Oslo så nu är jag i fas 😁. Sen dammsög jag på båda våningarna och fixade lite annat hemma ☺️. Innan jag åkte till stallet fick lillkissen springa ut lös några minuter till medan jag höll koll; han drog en snabb galopp på åkern mellan granen och boden när jag var med ute 😄. Skulle torka av hans leriga tassar efteråt men det uppskattades inte så kattskrället småbet mig i ena handen och det uppskattar inte jag men får ju en miljon tassavtryck inne annars i detta skitväder 😝.
 
Skulle ”köpa nåt snabbt på Ica” med partnern efter ridning och två timmars gym 😅

Råkade på något sätt bli sparrissoppa med räkor, nån slags pasta, varsin biff, sås och rödvin. ooops :angel:

5110E97C-89C7-45A2-A90B-E5E9DC92853F.webp
 
Pållan trodde ju hon skulle komma in direkt till boxen när hon togs in sent i eftermiddags, så lite grinig var hon för att gå ut och motionera 😄. En vecka sedan jag motionerade avsuttet men bestämde mig istället för att skritta en kort sväng med promenadsällskap ikväll; mysig skrittrunda och höstens första mörkerritt 😍, bara onödigt äckligt varmt 🙃. Sambon tyckte jag blev sen hem 😇 (lätt å fastna med alla sysslor och att bara snacka i ett ändå rätt stort stall) så var tur att jag hade varit förutseende och lagat middagen innan så vi kunde äta direkt jag kom hem 😄. Lillkissen har lagt sig tillrätta mellan oss och nu är det sovtajm, god natt! 😴
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 379
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
36 677
Senast: Scata
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 742
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp