Ja verkligen.Skratt åt politikern. Herregud.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja verkligen.Skratt åt politikern. Herregud.
Ja det tror jag. Japp. Kollade nu. Menar alltså dessa eller liknande:Inte sett i min butik. Är de veganska?
Jag skrattar inte.Skratt åt politikern. Herregud.
Tänker ICKE ställa mig och kavla/rulla/baka på morgonen Men tack för tipset, ska vidarebefordra till framtida inneboendeJa det tror jag. Japp. Kollade nu. Menar alltså dessa eller liknande:
Visa bifogad fil 103776
https://www.coop.se/handla/varor/brod-bageri/fikabrod/bullar-vetelangd/croissanter-5410146401435
Nej, alltså inget lättsamt skratt från min sida, mer tragikomik.Jag skrattar inte.
Han är förtroendevald. Dvs vald i förtroende.
Har han inte bättre motiv till höjningen så är han en ynklig person. En sån höjning bör vara klart och tydligt motiverad.
Grrr.
Fast du behöver ju inte ens kavla? Degen är redan kavlad och förstansad. Tycker inte du ska döma ut dessa innan du testat.Tänker ICKE ställa mig och kavla/rulla/baka på morgonen Men tack för tipset, ska vidarebefordra till framtida inneboende
Jag vill inte behöva lämna sängen. På sin höjd gå till köket och hämta och direkt tillbaks till brasan.Fast du behöver ju inte ens kavla? Degen är redan kavlad och förstansad. Tycker inte du ska döma ut dessa innan du testat.
Jag vill inte behöva lämna sängen. På sin höjd gå till köket och hämta och direkt tillbaks till brasan.
Du, det är inte första gången jag landat i den lösningen. Prio nr 1 om jag får massa extra pengarJag har lösningen: En butler!
Hmm ja det här är nog en störning utan direkt lösning just nu i så fall.Du, det är inte första gången jag landat i den lösningen. Prio nr 1 om jag får massa extra pengar
Eller vänta! Betala en morgonpigg granne för att komma med nybakta croassanger en gång i veckan. Du kan ge dem färdigdegen.Hmm ja det här är nog en störning utan direkt lösning just nu i så fall.