Ja är/har
Multiallergiker, både vad gäller föda och allt annat
Svårbehandlad astma
Hypotyreos
45% nedsatt funktion i vä arm/skuldra efter skada
Kronisk värk i ländryggen pga krossad svanskota och klämda diskar
Kronisk paroxysmal hemikrani
Utmattningssyndrom
PPP
Sen får vi väl se hur cellförändringarna -som inte gick att säga så mycket om efter kolposkopin pga ofullständiga resultat- utvecklat sig när de än nu tänker sig kolla upp dem igen, för det är uppenbarligen ingen högprio att följa upp hos vården här.
Trots att jag pga utmattningen saknar min duracellsenergi och verkligen önskar att den kommer tillbaka, att astman ibland är överjävligt besvärlig och att den paroyysmala misären med jämna mellanrum gör att det känns som att en hjullastare långsamt kör över och krossar huvudet, så påverkas jag faktiskt på det stora hela taget inte speciellt mycket av mina diverse åkommor och skador.
Jag vilar när jag behöver. Tar mina diverse medikamenter. Vissa dagligen, andra vid behov och livet fungerar fint, om än annorlunda än förut.
Ser ingen poäng i att gräma mig över att kropp och hälsa tagit stryk och gjort mig begränsad.
Det är vad det är och antingen gillar jag läget eller så blir jag bitter. Jag väljer att gilla läget och göra det bästa av livet, som det är nu