Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De vet väl vad de små vampyrerna har låtit dig utstå...Nu har katterna åkt hem
Inte nog med att jag fick champagne och gåvor när de blev hämtade, fick nyss en orimlig summa på Swish av deras hussar
Det där känner jag igen lite.Jo men känt mig extra hopplös sista året pga av totala misslyckande. Tivlat på att jag valt rätt osv.
Samma. Och frustrerad och irriterad över några händelser idag.Jag är så vansinnigt trött...
Behöver nog klippa herr gul också.Man behöver inte så mycket mer en att sticka in näsan i Trules päls en stund Han mötte mig vid grinden när jag kom. Lite mys innan pyjamasen åkte på innan kvällsmat. Han är inget fan av mörker direkt Han är mörkrädd som matte .. Dags att klippa honom med såg jag
En till här. fast jag vet varför Tog covid-spruta i förrgår.Jag är så vansinnigt trött...
De måste ju fjäska - snart är de tre
Den hotar inte luftvägarna?Har haft en knöl i halsen sen igår. Tog tempen nu. 39.8. Tyckte att jag var lite småseg i pallet Får stärka mig med en calvados tror jag minsann
Den hotar inte luftvägarna?
Bra,Nej jag kan andas. Kan också dricka calvados dvs är lugnt
Jag är alltid artig när jag samtalar med robotar. Man vet aldrig, det kan betala sig i framtiden.Är man lite tröttvimsig när man skriver "tack" till en chattrobot i kundtjänst?
Jag är alltid artig när jag samtalar med robotar. Man vet aldrig, det kan betala sig i framtiden.
Vi kör med nya trenden: inga element, ingen luftvärmepump, ingen kamin.Eldar. Det blev nästan lite FÖR varmt... Men då slipper jag å andra sidan förmodligen att köra luftvärmepumpen imorgon bitti...
Middagen blev under tians förträffliga enchiladas med fyllning av svarta bönor. Mums !
Sedan har jag suttit med InDesign och fått alla kapitel konverterade från word till InDesign. En stor bit av jobbet är gjort ! Målet är att ha boken - omslag och allt - färdig till helgen. Det känns inte helt långsökt i alla fall ! Längtar efter att få hålla prov-exet i handen....
Konstig frågaDen hotar inte luftvägarna?