R
Raderad medlem 68338
Ja! Men inte till allt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon som, som jag, har samma problem med persilja? Jag tycker att det smakar likt koriander och har svårt för det på samma sätt.
Avskyr persilja, det har en väldigt skarp smak som tar över allting. Men tvingas jag välja mellan persilja och koriander föredrar jag persilja. Den smakar bara väldigt illa medan koriander förstör rätten.Är det någon som, som jag, har samma problem med persilja? Jag tycker att det smakar likt koriander och har svårt för det på samma sätt.
Tycker lika som du men jag skulle välja koriandern som jag inte har bestämt mig för än om jag gillar eller inte men som jag dock tuggar i mig ändå.Avskyr persilja, det har en väldigt skarp smak som tar över allting. Men tvingas jag välja mellan persilja och koriander föredrar jag persilja. Den smakar bara väldigt illa medan koriander förstör rätten.
Är det någon som, som jag, har samma problem med persilja? Jag tycker att det smakar likt koriander och har svårt för det på samma sätt.
Jag gillar inte persilja, har inte lyckats vänja mig vid det på samma sätt som koriander. Det är inte bara smaken utan även texturen. Känns för strävt och plastigt för mig.Är det någon som, som jag, har samma problem med persilja? Jag tycker att det smakar likt koriander och har svårt för det på samma sätt.
Jag tycker att det är stor skillnad i texturen om man äter blad eller kruspersilja. Kruspersilja blir bara konstigt krusig i munnen.Jag gillar inte persilja, har inte lyckats vänja mig vid det på samma sätt som koriander. Det är inte bara smaken utan även texturen. Känns för strävt och plastigt för mig.
Men dragon!
En unken smak och lukt som sätter sig kvar i timmar i munnen. Så fruktansvärt vidrigt!
Dragon är en underbar och unik krydda! Enda felet man kan göra med bea är att ha för smaklös eller för lite dragon i….Men dragon!
En unken smak och lukt som sätter sig kvar i timmar i munnen. Så fruktansvärt vidrigt!
Nej!Äter du alltså inte beasås?
Jag tycker det ser ut som snorLivets sås!