Precis jag kan förstå tvålsmaken men tycker det är gottJag tycker nog att det smakar tvål men i så fall gillar jag tvålsmak I guess? Inget fel med att känna sig ren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis jag kan förstå tvålsmaken men tycker det är gottJag tycker nog att det smakar tvål men i så fall gillar jag tvålsmak I guess? Inget fel med att känna sig ren
Precis jag kan förstå tvålsmaken men tycker det är gott
Spiskummin är också vidrigt! Kan precis som koriander förstöra en hel rätt.Jag tycker det är hemskt.
Lika vidrigt som spiskummin som stinker fotsvett.
I små mängder kan det vara ok. OM man klarar hantera den stinkande kryddburken
Lavendel skulle jag nog också ha svårt för tror jag, det har en mycket tydligare parfymerad smak än viol tycker jag.
Spiskummin är också vidrigt! Kan precis som koriander förstöra en hel rätt.
Nooo.... Spiskummin är en baskrydda hos mig, både till tacos och asiatiska rätter. Hm. Jag är uppenbarligen diskmedel- och fotsvettsfetischist. Fast diskmedel borde ju hjälpa svettiga fötter, så att kombon blir bra?Spiskummin är också vidrigt! Kan precis som koriander förstöra en hel rätt.
Jag tycker att det smakar bränt gummi, huh!Nooo.... Spiskummin är en baskrydda hos mig, både till tacos och asiatiska rätter. Hm. Jag är uppenbarligen diskmedel- och fotsvettsfetischist. Fast diskmedel borde ju hjälpa svettiga fötter, så att kombon blir bra?
Alltså nu måste vi ju ha en ny omröstning! Hypotes; Ogillar man koriander så ogillar man även spiskummin.
Nope, spiskummin ger en mycket god smak - långt från rengöringsmedlens värld. Motbevisat.Alltså nu måste vi ju ha en ny omröstning! Hypotes; Ogillar man koriander så ogillar man även spiskummin.
Får kanske testa det någon gång då! Har sett shortbread med lavendel i affären, men jag är skeptisk...Lavendel i choklad är jättegott! Åt några fina praliner för ett tag sen med just lavendel. Mums!
Ruccola är jättegottKoriander, lavendel, ruccola och grön yes är ju det absolut vidrigaste som finns!
När det gäller frön vet jag inte. Det som säljs som korianderfrön är troligtvis den östeuropeiska varianten den blir skarp i smaken när man odlar hemma. Den Indiska är väldigt svag. Korianderblad köper jag i asiatiska butiker. Man använder även stjälken.Känner du till några bra varianter och var man kan köpa frön till dem? De jag sådde smakar just - ingenting. Jag slängde allt, så besviken.....
Fruktansvärt ju!Ruccola är jättegott