Vem kör och varför?

Vem brukar köra i ert förhållande?

• Min partner.

Röster: 55 52,9%
  • Jag.

Röster: 49 47,1%

• Antal omröstningsdeltagare
    104
Tänker man på vilka som toppar olycksstatistiken så vette fan om jag generaliserar. 😄

Jo, men det gäller ju män generellt. Jag skulle iaf aldrig kunna leva mitt liv med en person jag inte litar på med mitt liv. Jag hade inte kunnat älska en person vars omdöme jag inte litar på när det gäller bilkörning och annat som är på liv och död. Det är väl en sak om nån har farliga hobbies. Men kör man vårdslöst riskerar man andras liv också. Det hade jag tyckt var extremt oattraktivt! Men var och en dras ju till olika saker...

Vi kör nog ganska lika men jag avskyr att köra så försöker få honom att köra. Han hade ju inte svenskt körkort de första åren och mitt ex vägrade ta körkort så jag har kört runt på karlar alldeles för mycket känner jag...

Jag kör mycket mer till vardags då jag behöver bil till och från jobbet plus tar mig runt en del i jobbet. Han busspendlar. Så oftast ber jag honom köra när vi ska någonstans, för att få slippa köra hela tiden.

Nu har jag ingen partner, men hade jag haft och jag hade tyckt han kör bra, hade jag nog gärna åkt bredvid. Men så kör jag ju runt på folk 8 h om dagen med, skönt att bli skjutsad ibland.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 622
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 343
Senast: Nepenthe
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
13 896
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 521
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025