Gillar du koriander?

Gillar du koriander?

• Ja

Röster: 122 57,8%
  • Nej

Röster: 89 42,2%

• Antal omröstningsdeltagare
    211
  • Omröstning stängd .
Jag hade inga problem med det innan, men 1 dag köpte jag thai med massor av färsk koriander på. Då helt plötsligt upptäckte jag varför så många ogillar det. Nu går det hyffsat igen att äta, i små mängder. Mysko.

Nej! Verkligen inte, fick serverat på mexikansk restruang testa första gången undra sjutton vad vedervädigt dom hade lagt i.. Japp, var koriander :wtf:

Jag börjar tro att jag är smått unik vad gäller relation till koriander 😅 Min inställning är ungefär densamma som min inställning till timjan eller oregano:

Ja det kan väl vara gott till rätt saker. Inte äckligt och inte guds gåva till mänskligheten :p

Urk. Jag gillar inte lavendel i mat heller. Har fått det i cupcakes någon gång och det var INTE gott. Jag är nog inte mycket för att äta blommor helt enkelt.... :D

Från Interflora:
Lavendeln är en riktig favorit eftersom den både är dekorativ och har en tydlig, lite parfymig smak. :wtf:
Lavendel skulle jag nog också ha svårt för tror jag, det har en mycket tydligare parfymerad smak än viol tycker jag.

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Hemmet Jag har ju några hus som jag hyr ut och då behöver jag fixa till så att det blir attraktivt för andra än mig själv. Jag gillar glas...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 153
Mat Sista tråden var från 2021, så mkt kan ha hänt sedan dess. Så, förslag på BRA mat i Malmö, inte allra dyraste prisklassen, önskas :bow...
Svar
11
· Visningar
471
Mat Jag är absolut en äggvåfflaperson har jag förstått. Gillar de lite mer mjuka och matiga våfflorna, och tycker att frasvåfflor lätt blir...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
2 887
Senast: sthu
·
Mat Jag har ramlat av hästen och kommer under en längre tid enbart ha en arm att göra saker med. Vill hjälpa till så mycket jag kan hemma...
2
Svar
22
· Visningar
878
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar