F
Fruentimber
Jag tycker det ser ut som snor
Antingen har du vÀldigt mÀrkligt snor, eller sÄ har du Àtit vÀldigt mÀrklig bea.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det ser ut som snor
Jag har jobbat pÄ dagis och sett min beskÀrda del av.....Antingen har du vÀldigt mÀrkligt snor, eller sÄ har du Àtit vÀldigt mÀrklig bea.
Men dragon!
En unken smak och lukt som sÀtter sig kvar i timmar i munnen. SÄ fruktansvÀrt vidrigt!
Herregud vad glupsk jag kÀnner mig nÀr jag lÀser den hÀr trÄden
Jag Àter gladeligen koriander, persilja, dragon, spiskummin, dill, basilika, chili, curry, etc etc.
Jag med, kan inte komma pĂ„ en enda krydda som jag âinte gillar?Herregud vad glupsk jag kĂ€nner mig nĂ€r jag lĂ€ser den hĂ€r trĂ„den
Jag Àter gladeligen koriander, persilja, dragon, spiskummin, dill, basilika, chili, curry, etc etc.
HÀr Àr en till som inte heller gillar bea, det smakar ju som en dÄlig hollandaise.Livets sÄs!
I min familj fanns en form av kryddblandning som liksom smakade sjuttiotal. Vi anvĂ€nde den aldrig, men den hĂ€ngde envist med, flytt efter flytt. Den tror jag i alla fall inte du hade gillat.Jag med, kan inte komma pĂ„ en enda krydda som jag âinte gillar?
HÀr Àr en till som inte heller gillar bea, det smakar ju som en dÄlig hollandaise.
I min familj fanns en form av kryddblandning som liksom smakade sjuttiotal. Vi anvÀnde den aldrig, men den hÀngde envist med, flytt efter flytt. Den tror jag i alla fall inte du hade gillat.
Den enda kryddblandning jag kan tanka mig fran -70 talet ar Knorr's Aromat ... Jag sag den aldeles nyligen i en butik och kunde inte motsta att kopa en burk. Den smakar ... inte direkt -70 tal men ack sa familjart.
Jag har dock inte anvant den pa nagon mat annu och har stora besvar att komma pa var jag kan anvanda den. Den kommer nog att anvandas pa nagon agg ratt ... nar jag inte ar sugen pa en annan krydda till namnda ratt. Sa formodligen kommer den att sta i skapet tills det ar dags att rensa ut gamla kryddor nasta gang ... om 5-10 ar eller sa.
Aromat-krydda pÄ knÀckebröd, classic!
Vattendelaren Àr genetiskt betingad, sÄ jag tÀnker att det inte Àr samma smak som delar. Smakar det Yes! eller finns det nÄgot annat dÀr i bilden.Jösses vilken vattendelare detta verkade vara! Jag kryssade ja men har inga starka Äsikter direkt. Visst Àr det det som Àr det gröna pÄ garlic naan ibland? Isf Àr det rÀtt gott och passar i det sammanhanget
Jag gillar inte aromat men gubben har det pÄ mackor och pÄ tomater.Den enda kryddblandning jag kan tanka mig fran -70 talet ar Knorr's Aromat ... Jag sag den aldeles nyligen i en butik och kunde inte motsta att kopa en burk. Den smakar ... inte direkt -70 tal men ack sa familjart.
Jag har dock inte anvant den pa nagon mat annu och har stora besvar att komma pa var jag kan anvanda den. Den kommer nog att anvandas pa nagon agg ratt ... nar jag inte ar sugen pa en annan krydda till namnda ratt. Sa formodligen kommer den att sta i skapet tills det ar dags att rensa ut gamla kryddor nasta gang ... om 5-10 ar eller sa.
Men det mÄste vara gurka pÄ ocksÄ!Aromat-krydda pÄ knÀckebröd, classic!
NjĂ€ den Ă€r faktiskt inte god enligt mig. Jag gillar smĂ€lt smör, jag gillar dragon, men kombon blir ingen höjdare. Dragon Ă€r bĂ€ttre i nĂ„gon gryta med dijon och svamp.Ă h, hemslagen bea kan ju vara alldeles fantastiskt. Men ocksĂ„ smĂ„tt vedervĂ€rdigt, förstĂ„s. Ăr ju inte den enklaste sĂ„sen.
Det Àr tur vi blev vÀnner innan den hÀr informationen kom fram alltsÄ.HÀr Àr en till som inte heller gillar bea, det smakar ju som en dÄlig hollandaise.