Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har du eller funderar på att köpa någon onödig men rolig pryl? Själv funderar jag på en äggtimer , en sån man lägger i vattnet med...
Svar
0
· Visningar
354
Juridik & Ekonomi För några veckor sedan köpte jag en hästtransport, ett Ifor Williams 1,5-hästars, årsmodell -14. Köpte den från ett dödsbo, en kvinna...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 065
Hemmet Jag älskar jul och julpynt och är alltid tidigt ute. I år tidigare än någonsin då jag i kölvattnet av corona påtvingats ett karriärsbyte...
Svar
3
· Visningar
387
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Vad är det för konstig dödsorsak? Har man ett bäst före datum och sedan är man död? Förklara för en stackars ingenjör.
Svar
16
· Visningar
1 398
Senast: Bison
·
Hemmet Jag har en grävd brunn, två gånger sen jag flyttade in 2016 så har brunnen sinat, 2018 och i år, i år så fanns det lite vatten kvar i...
Svar
7
· Visningar
877
Senast: Hazel
·
Hemmet Jag skulle vilja ha hjälp att tolka en stämpel. Jag har skickat in ett par örhängen till en sajt som säljer bla smycken och de hittade...
Svar
4
· Visningar
806
Kropp & Själ Livet är skit och jag behöver prata med någon nu. Pratade nyss med boendestödet och trodde det skulle bli bättre men det blev sämre...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 515
Senast: Görel
·
Relationer Pratade med min ena sons pappa om sonens skolsituation för ett par dagar sedan. Vi var enigt upprörda över saker som sonen blir utsatt...
Svar
5
· Visningar
1 403
Senast: Mirre
·
IT & mobiler härom dagen pratade jag och en kompis facetime när datorn plötsligt säger att samtalet misslyckades, dagen efter började ett fönster...
Svar
5
· Visningar
677
Senast: Sharpless
·
Fritid Vad har ni för projekt för kommande år? Stort som smått, inne eller ute, huset eller cykeln. Mitt främsta 2022 projekt är att lösa...
2
Svar
32
· Visningar
2 817
Senast: svea
·
Svar
2 011
· Visningar
72 834
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i halsen sen mitten av april, jag har varit på vårdcentralen ett antal gånger och igår fick jag komma till...
2
Svar
34
· Visningar
2 404
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag behöver bolla stressrelaterade frågor lite. När jag känner stress och press på jobbet (vilket jag gjort i typ ett år eller två nu...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 058
Relationer Min syster har fyllt 50 och ska ha fest i helgen, så deadline för en riktigt uppskattad present närmar sig. :nailbiting: Är urusel på...
2
Svar
27
· Visningar
2 417
Kläder & Bli fin Vi har dragit ner på värmen hemma inför stundande vinter med dyra elpriset. Jag är ganska frusen och inser att tofflor är ett måste. Vad...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 756
Samhälle Okej, så: Vi är på väg mot apokalyps. Vi har en regering som inte vill göra något. Vad gör vi nu?
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 954
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Jag snubblade häromdagen, foten vred sig först åt vänster o sen åt höger, med ett rätt högt knäckande ljud. Gjorde svinont o jag blev...
Svar
19
· Visningar
1 179
Senast: sassiball
·
Hemmet Funderar på julklapp till mig själv och har kommit in på steamerspåret. Behöver man en sån? Alltså en kläd-ångare.
2 3
Svar
45
· Visningar
2 177
Senast: Badger
·
Tjatter Midsumer är ju fullt av stereotyper. Herrskap, tanten som går i kyrkan, snubben som driver puben, hans riviga fru. Och sen har vi mannen...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 503
Senast: MiaMia
·
Fordon Får jag fråga vad för anledningar? :o Undrar då jag håller på att ta körkort och satsar på bara automat, men tänkt om det skulle visa...
14 15 16
Svar
302
· Visningar
15 001

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka