Absolut, söker dock en kofta med lite mer feminint uttryckGå in på Dressman, de har många koftor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut, söker dock en kofta med lite mer feminint uttryckGå in på Dressman, de har många koftor!
Det förstår jag, tänkte bara på att mina koftor försvinner och hamnar i särbons garderob!Absolut, söker dock en kofta med lite mer feminint uttryck
Det kan jag tänka mig, till vardags är jag glad för herrtröjor pga de långa ärmarna.Det förstår jag, tänkte bara på att mina koftor försvinner och hamnar i särbons garderob!
Det har jag it tänkt på, trodde bara att hon var ute efter utrymmet eller något.Det kan jag tänka mig, till vardags är jag glad för herrtröjor pga de långa ärmarna.
Jag är sådär flamsigt jättetrött, vilket ledde till att jag både läste detta som "pga de många ärmarna" och tyckte det var jättekulDet kan jag tänka mig, till vardags är jag glad för herrtröjor pga de långa ärmarna.
Kappahl hade ett par mjuka tröjor/koftor som jag kände på igår.Det kan jag tänka mig, till vardags är jag glad för herrtröjor pga de långa ärmarna.
Älskar kommunicerande djur!I bland tror jag katter förstår bättre än man tror. Mamma hade flaggat om att katten haft något som irriterat örat sedan söndags. Jag kom hem till katten och tittade och luktade i öronen och sa "är det kli i örat?" Varpå katten travar iväg och sätter en tass på högen med microfibertrasor (som vi brukar använda för att torka ur öronen)
När öronkliet var fixat travar katten vidare in till köket. Får mat. Hoppar sedan upp på köksbordet och sätter tassen på astmamedicin.
Bra att hon kommunicerar så bra men jag blir ju nervös att jag missat någon gång när hon försökt säga något
I bland tror jag katter förstår bättre än man tror. Mamma hade flaggat om att katten haft något som irriterat örat sedan söndags. Jag kom hem till katten och tittade och luktade i öronen och sa "är det kli i örat?" Varpå katten travar iväg och sätter en tass på högen med microfibertrasor (som vi brukar använda för att torka ur öronen)
När öronkliet var fixat travar katten vidare in till köket. Får mat. Hoppar sedan upp på köksbordet och sätter tassen på astmamedicin.
Bra att hon kommunicerar så bra men jag blir ju nervös att jag missat någon gång när hon försökt säga något
Kan det vara så att personen inte har förstått det här med scanner? En otroligt förvirrad lärare på universitetet trodde att hen först var tvungen att kopiera sidorna för att sen skicka in de kopierade sidorna och scanna in.Topp trearna verkar mest skriva ut hela böcker. Jag antar att det används för undervisningen men det känns lite underligt att man ska behöva skriva ut hela böcker på det sättet när man lätt kan scanna in dem och dela ut på det viset. Eller att man plockar ut de delar ur boken man behöver för undervisningen, tvivlar på att en hel bok används särskilt ofta.