Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, mitt strykjärn stod oanvänt så länge att det lämnade rostfläckar på kläderna de få gånger jag använde det Steamern står på en hylla där det går smidigt att hänga kläder med en galge bredvid utan fler tillbehör så den använder jag faktiskt hyfsat regelbundet.För mig innebär streamern att jag faktiskt använder några skjortor och blusar som innan dess hängde sorgligt oanvända pga orkade aldrig släpa fram järn och bräda. Så för mig helg klart ett lyft!
Inte perfekt struket resultat som med järn, men good enough för mig
Eller hur! Jag stryker aldrig. Vi använder iofs inte festliga skjortor och såntNej, inget som planerad hängning, tvätt och/eller torktummling kan åstadkomma.
Frukta icket; min låg nog ouppackad i ett halvår, skyller på att jag hade vant av mig att använda kläderna som behövde strykas/steamas. Så hoppet behöver inte vara ute!Jag har verkligen velat ha en, nu ligger det en i skåpet som jag inte ens orkar packa upp
Hoppas fortfarande att den ska underlätta livet när vi väl tar tag i att packa upp den ir kartongen
Jag stryker väldigt få plagg men har en del blusar osv i material som väldigt lätt blir skrynkligt. Nu får jag släpa fram strykbrädan osv på morgonen för att stryka ett litet plagg, känns som att det borde funka bättre med steamern.
Jag stryker aldrig direkt efter tvätt/tork utan gör det när plagget ska användas..
Dom är helt värdelösa jämfört med ett strykjärn.Funderar på julklapp till mig själv och har kommit in på steamerspåret. Behöver man en sån? Alltså en kläd-ångare.
Vad gör de? Har svårt att tänka mig att de skulle få en skrynklig skjorta plattFunderar på julklapp till mig själv och har kommit in på steamerspåret. Behöver man en sån? Alltså en kläd-ångare.
Ett av mina problem är att jag slänger halvanvända koftor på en stol och då jag ska ha dem igen så är de veckiga. Tänker mig att en steamer snabbt kan få vecken att försvinna.Vad gör de? Har svårt att tänka mig att de skulle få en skrynklig skjorta platt
Är en sådan där som stryker en skjorta om året och vars första tanke inför steamern var att man kan ju bara fylla duschkabinen med ånga och hänga in sin yllekjol där om man vill ha den ångad
Ok, hm har aldrig hänt mig? Hur blir de veckiga? eller så ser jag inte sådant bara.Ett av mina problem är att jag slänger halvanvända koftor på en stol och då jag ska ha dem igen så är de veckiga. Tänker mig att en steamer snabbt kan få vecken att försvinna.
Mina koftor bli absolut veckiga/skrynkliga om jag slänger dem på en stol och slänger andra kläder ovanpå.Ok, hm har aldrig hänt mig? Hur blir de veckiga? eller så ser jag inte sådant bara.
Tror aldrig jag någonsin strykt en kofta. De är ju liksom mjuka och lealösa.
Ok, vad består de av? Nyfiken på om jag borde ta mig en extra titt på mina. Eller så är du kanske jurist eller ngt och har lite högre kravMina koftor bli absolut veckiga/skrynkliga om jag slänger dem på en stol och slänger andra kläder ovanpå.