Nej det är snarare tvärtemot "sluta ta på dig offerkoftan" jag säger. Vad jag läser om hens mående ser jag en person som är i risk för att vara nära utmattningsdeppresion. Hamnar man där riskerar man väldigt stora konsekvenser och ingen kommer tacka eller har någon särskild förståelse. Ser ingen mening att råda till inre färdigheter för att stå ut längre i en dålig situation.
Din situation låter frustrerande men jag känner inte någon som glider fram på ett bananskal. Alla jag känner har slitit för saker de har och gått igenom många skitjobb innan de hittat rätt, om de nu gjort det. Vi som stannat för länge på dåliga arbetsplatser och hamnat i utmattningsdepression brukar varna andra då det brukar leda svåra och långtgående konsekvenser.
Din situation låter frustrerande men jag känner inte någon som glider fram på ett bananskal. Alla jag känner har slitit för saker de har och gått igenom många skitjobb innan de hittat rätt, om de nu gjort det. Vi som stannat för länge på dåliga arbetsplatser och hamnat i utmattningsdepression brukar varna andra då det brukar leda svåra och långtgående konsekvenser.