Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har en väldigt hal trappa som jag glidit ner för liggandes på rygg Ska nog välja ohalkiga tofflorEller trappan! Drog världens vurpa i mars, när jag skulle ner i källaren, med raggisar! Efter det får jag bara sova iraggisar för sambon!
Ja ohalkiga tofflor är nog väldigt bra!Vi har en väldigt hal trappa som jag glidit ner för liggandes på rygg Ska nog välja ohalkiga tofflor
Det är ett plus tycker jag, gör gärna en piruett eller två när jag får feeling
Vi har dragit ner på värmen hemma inför stundande vinter med dyra elpriset. Jag är ganska frusen och inser att tofflor är ett måste. Vad har ni för mysiga tofflor att rekommendera?
Handsydda fårskinnstofflor från Ansarve farmVi har dragit ner på värmen hemma inför stundande vinter med dyra elpriset. Jag är ganska frusen och inser att tofflor är ett måste. Vad har ni för mysiga tofflor att rekommendera?
Så tjusiga!! Hade lätt köpt om jag hade haft lite mer pengar!
Vi har dragit ner på värmen hemma inför stundande vinter med dyra elpriset. Jag är ganska frusen och inser att tofflor är ett måste. Vad har ni för mysiga tofflor att rekommendera?
Vilka fina! är de köpta eller hemgjorda?Jag har tofflor i tovad ull ( har för mig att de är från stålnackepadden) som jag älskar, har även i fårskinn men använder dom här mycket mer eftersom de är mjukare och går att ha när man sitter uppkrupen i soffan utan att det blir obekvämt. Ser ut ungefär såhär fast med kortare skaft Visa bifogad fil 101094
Raggsockar är favoriten här. Bor i enplanshus så kan kana runt på golvet utan risk att åka utför trappor. Min mamma älskar att sticka och förser mig mer än gärna med nya lite då och då. Senaste paret:
Visa bifogad fil 101205
Ääääälskar Hush Puppies! Helt oslagbara och så mjuka.Visa bifogad fil 101108
Jag har såna här! Varma eftersom det är filtad ull och en rejäl gummisula som håller ute kyla samt är halkfri kör oftast med sockor i också.
De jag har nu är köpta men funderar faktiskt på att försöka göra fler par, det verkar inte supersvårt.Vilka fina! är de köpta eller hemgjorda?