Testat gamla linnehanddukar? Finns ofta att hitta på loppis billigt. Inget slår dem i torkvägTycker att jag har provat det mesta.. men jag är iaf grym på att bygga berg av blöt disk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Testat gamla linnehanddukar? Finns ofta att hitta på loppis billigt. Inget slår dem i torkvägTycker att jag har provat det mesta.. men jag är iaf grym på att bygga berg av blöt disk!
Det beror ju på om diskstället är fullt eller inteNi som diskar för hand, torkar ni disken med handduk eller låter ni den lufttorka?
Jag hade problem med diskberg förut så ställde upp det mesta i ett skåp och använder nu bara en gaffel, några matknivar, två glas, två muggar, två tallrikar, två skedar, tre frukostskålar och några saker till. Så nu blir det inte berg längre.
Fast det funkar ju inte om man är många i familjen.
Ah äntligen ytterligare en som tar hänsyn till kalkfläcksfaktorn! Har suttit och undrat: bryr sig inte folk om kalkfläckar, har de inte kalk i vattnet??Tillhör den minoritet som handdukstorkar, gäller dock mest glas, det mesta går i maskin.
Lufttorkning gör att glasen blir ofräscha med stora kalkfläckar.
Dessutom blir disken torr fortare och kan ställas på sin plats och inte ta upp plats i världens minsta kök.
Ah äntligen ytterligare en som tar hänsyn till kalkfläcksfaktorn! Har suttit och undrat: bryr sig inte folk om kalkfläckar, har de inte kalk i vattnet??
Kalkfläckar på kaffekanna stör, men inte så mycket att jag handtorkar. Blir mindre fläckar om de får åka i diskmaskinen.Måttet till vattnet till kaffebryggaren och den där kannan kaffet rinner ner i sköljer jag oftast bara av och ställer i diskstället. De har kalkfläckar. Bryr mig mycket lite om det. Om det är en tom plats i diskmaskinen kan de få åka med där någon gång om året
Jag har inte kalk i vattnetAh äntligen ytterligare en som tar hänsyn till kalkfläcksfaktorn! Har suttit och undrat: bryr sig inte folk om kalkfläckar, har de inte kalk i vattnet??
Inget kalk i vattnet här hellerAh äntligen ytterligare en som tar hänsyn till kalkfläcksfaktorn! Har suttit och undrat: bryr sig inte folk om kalkfläckar, har de inte kalk i vattnet??
Nej en del har ju inte det. Själv har jag aldrig bott någonstans utan kalk i vattnet.Jag har inte kalk i vattnet
Jag hade problem med diskberg förut så ställde upp det mesta i ett skåp och använder nu bara en gaffel, några matknivar, två glas, två muggar, två tallrikar, två skedar, tre frukostskålar och några saker till. Så nu blir det inte berg längre.
Fast det funkar ju inte om man är många i familjen.
Använder knivar till att bre mjukost men sällan till maträtter.Varför bara en gaffel men flera matknivar?
Jag är som ett barn och använder mest sked, sen gaffel men sällan knivar.