Jo visst, men då kan man ju få in pengar utan att sakna grejorna. Dumt att slänga eller skänka för att man själv inte gillar.jag håller med din hälft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo visst, men då kan man ju få in pengar utan att sakna grejorna. Dumt att slänga eller skänka för att man själv inte gillar.jag håller med din hälft
Häftig färg på däcken ändåOch straffet för att köra in en tungt lastad Suv på en vattensjuk gräsmatta.
Fick kalla in en granne för att dra loss mig efter avlastning. Och laga hålen en annan dag.
Visa bifogad fil 76060
Fint kök! Gillar den blå färgen
Är det nu jag ska tala om att dom är grå (Ikea Bodbyn)Fint kök! Gillar den blå färgen
Också fintÄr det nu jag ska tala om att dom är grå (Ikea Bodbyn)
Ser ur som du har kraftig lerjord, satsa på att odla rosor kanske?Och straffet för att köra in en tungt lastad Suv på en vattensjuk gräsmatta.
Fick kalla in en granne för att dra loss mig efter avlastning. Och laga hålen en annan dag.
Visa bifogad fil 76060
Kanske skulle gjort en före bild till dom med , ifall ni inte kommer ihåg dom hiskligt blåa skåpen
Kanske skulle gjort en före bild till dom med , ifall ni inte kommer ihåg dom hiskligt blåa skåpen
Visa bifogad fil 87268
Just nu står halva i hästtrailern o andra delen i garagetHoppas att du sålde det. De går som smör i byggnadsvårdsgrupperna.