Är det något att spara .På tippen med det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det något att spara .På tippen med det
Ger igen från förra sommarenDu får se upp för @Snurrfian nu
Det var vad jag sa, men bla @Snurrfian hade åsikter om det o ville ha det, och det går bra för mig om det överlevde nertagningen o det gjorde det,tack o lov!Är det något att spara .På tippen med det
Kolla priset på tradera...Är det något att spara .På tippen med det
Jag skulle bli galet lycklig om jag fick in ett komplett sånt i mitt kök.Är det något att spara .På tippen med det
Jag med!!Jag skulle bli galet lycklig om jag fick in ett komplett sånt i mitt kök.
Du skulle varit snabbare, med tanke på att du bor så nära ,men du kan få restenJag skulle bli galet lycklig om jag fick in ett komplett sånt i mitt kök.
Ja, men är man seg får man vara utan.Du skulle varit snabbare, med tanke på att du bor så nära ,men du kan få resten
Ja, men är man seg får man vara utan.
Vad är resten?
Beslagen kan du sälja!Visa bifogad fil 72730
Näst på listan står det eländiga skjutdörrsskåpet, dörrarna och dom små lådorna över kryddhyllan har redan tagits bort.
Jag skulle bli galet lycklig om jag fick in ett komplett sånt i mitt kök.
Jag med!!
Ser ut som neutral grå? Vi har en sån där liten toalett och blandade 1500-N med 1000-N (50/50) och fick en väldigt lagom färg för att det inte skulle blända men ändå vara ljus. Tips ifall du står där och kliar dig i huvudet lika mycket som jag gjordeDen har bytt färg,tyvärr lite för mörk så kommer bryta färgen ljusare till omgång 2. Men vad som helst är bättre än det sunkiga utseendet den hade förut.
Visa bifogad fil 72683
Upptäckte igår när någon talade om det för mig att den där kryddsaken går för multum på tex traderaJag med... så jag kunde riva ut och sälja (dyrt)
Och var det inte så attans långt bort så skulle jag komma och ta hela köksdelen och sätta i stuganVisa bifogad fil 72730
Näst på listan står det eländiga skjutdörrsskåpet, dörrarna och dom små lådorna över kryddhyllan har redan tagits bort.
Om jag får ner det helt kan det följa med hem,det blir i alla fall 40 mil norr utOch var det inte så attans långt bort så skulle jag komma och ta hela köksdelen och sätta i stugan
åhhh vilken lockande tankeOm jag får ner det helt kan det följa med hem,det blir i alla fall 40 mil norr ut
åhhh vilken lockande tanke
OM du ids ta ner det helt så meddela, jag funderar tills dess... :idea1:
Jamen du är ju galen - det gills inte...Äsch, inget att fundera över. Jag åkte ju själv till Växjö för att hämta ett skåp
Jamen du är ju galen - det gills inte...