Jag tror på spöken, eller övernaturligheter åtminstone. Men medium, nej, det tror jag inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som det mesta annat så omvandlas ”energin” till värme. Det är grundtipset för de flesta fysikaliska processer om man inte kan förstå var energin tar vägen.Jag tror på medium som kan känna av energier och sånt men jag tror inte att de kan kontakta en specifik person. Jag tänker att hela kroppen består av energi som bara kan omvandlas och ibland kanske den inte försvinner till nya saker utan stannar kvar. Men som sagt så tror jag inte medium kan kontakta en specifik person på andra sidan
Jag tror det eventuellt kan finnas de Som känner av oförklarliga saker/energier etc men att man skulle kunna kommunicera med de döda på någor konstruktivt vis enligt önskemål ser jag som högst osannoliktTror ni på medium så sådant? Som att tex någon kan göra så att man får kontakt med dom efterlevande när man dör? Jag skulle haft så mycket att säga tror jag. Men det kanske bara är bluff allt sådant.