Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr fel tråd men hurra för negativt testsvar!Har haft halsriv och lixom känt lite tendenser till tjockkänsla i halsen (och snorat lite) så för säkerhets skull beställde jag hem covidtest i och med att skiten ökar, det känns oansvarigt att inte testa. Sagt och gjort; återigen negativt svar, så skönt att veta .
Va fan lyckades jag igen, piiiinsamt! Förresten röstar jag nog för skylt 1Tyvärr fel tråd men hurra för negativt testsvar!
Jag tänkte föreslå nr. 3 för att det är enda skylten som låter vänlig och (hyfsat) välkomnande. Men vill man inte vara välkomnande är nog andra alternativ bättre. Tänker att de allra flesta som passerar in till mig är mina vänner, varför jag skulle valt trevligaste skylten!Hmm ja det är min reflektion också. Och det är ju ingen fara – om man är snäll
Ja det är det som är den svåra balansgången, jag vill ju vara både och, på samma gångJag tänkte föreslå nr. 3 för att det är enda skylten som låter vänlig och (hyfsat) välkomnande. Men vill man inte vara välkomnande är nog andra alternativ bättre. Tänker att de allra flesta som passerar in till mig är mina vänner, varför jag skulle valt trevligaste skylten!