Ledsen att jag är så frånvarande här hörni! Mitt blodtryck som i vanliga fall är lågt men inte alarmerande på något sätt har plötsligt bestämt sig för att sjunka rejält så de senaste dagarna har jag varit otäckt yr och ikväll fick jag 9ka in och ta prover då jag inte ens kunde ställa mig upp. Minsta rörliga bild, för snabb scrollning på skärmen eller blinkande reklambanner gör mig kallsvettig så jag försöker hålla mig ifrån det så mycket som det går
Jag har ändå lyckats prata med en av företagets högsta chefer idag och berättat allt, från min enorma frustration som mynnar ut i irritation till allt annat runtomkring. Det var ett odramatiskt samtal och ingenting av det jag berättade kom som en total chock direkt. Det som var mest förvånande var nog mina starka reaktioner för jag är inte på något sätt ansedd som svår att samarbeta med utan snarare tvärtom, jag är den första som kastar min fritid överbord och som är villig att jobba dygnet runt om det behövs.
Nu har jag inte klarar att läsa alla inlägg men ni som skriver att jag får byta jobb om det här uppöägget inte passar mig har naturligtvis rätt och det kommer jag också att göra om det behövs. Vi kom överens om att vi avvaktar lite till men om min känsla inte ändras framöver blir det utan tvekan ett byte. Jag älskar den här tjänsten och jag älskar företaget i sig men jag tycker också att jag ger alldeles för mycket hjärta och engagemang i mitt jobb för att acceptera ett ledarskap som bara gör mig frustrerad och omotiverad.