Beklagar….Fick precis veta att min moster har dött.. Hon blev bara strax över 70..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beklagar….Fick precis veta att min moster har dött.. Hon blev bara strax över 70..
Det slog ner i österängens ip, 200 m från lägenheten. Huset skakade!Sånt oväder i natt! Vaknade vid midnatt av att regnet verkligen piskade mot rutorna och åskan dånade. Låg vaken nån halvtimme innan det lugnade ner sig och jag kunde somna om. Sen vaknade jag ju som vanligt tusen gånger pga mitt lilla barn men men
Maken kom hem från nattjobb och fick gå och ta undan ett träd som hade ramlat över halva vägen utanför grannen så det hade mycket riktigt blåst en del.
Ouff, obehagligt! :/Det slog ner i österängens ip, 200 m från lägenheten. Huset skakade!
Fick precis veta att min moster har dött.. Hon blev bara strax över 70..
där var jag för 22 år sen. Antar att det inte ser likadant ut nuProtaras blir det för oss!
Är det nåt fel med att vara från Tyskland va?Lyssnar på beredskapspod och virkar filt. Gick in på hobbii och blev otroligt kränkt!
Visa bifogad fil 98851
Vi har massor med svamp här men vi har ju också fått en hel del regn så även idag.Inget regn än och prognosen är ner i knappt 10 mm idag och 2,5 mm i morgon, jag är klart besviken. Jag var ute och kollade svampläget i går och hade hoppats på att det skulle ha kommit lite efter förra helgens 19 mm men det är fortfarande knastertorrt och ingen svamp.
Det ser väldigt positivt ut i mina ögon, missar jag något som ovan odlare?Regn är inte enbart positivt...
Visa bifogad fil 98841