Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan jag tro; blinka och gick på från det hållet närmast hela kvällen juDyngsur efter konsert. Hällde ner hela tiden.
Åh, vi åker till Cypern 3e oktober!
Hemma från lång stallkväll som har gått himla bra! Stannade på kvantum på vägen hem. Fick avstämning på ett bröd och fem cookies
Va? Det måste vara betalda som ger sådana rekommendationer. Pråmen är snarare sunkställe. Det finns många betydligt bättre ställen! Djäkneberget, vinoteket Lothar, eller om man vill ha nära vattnet, K9, K9 skulle jag säga är närmast lyx, B26 har ett kul upplägg men inte så lyxigt. Djäkneberget den gamla typen av lyxställe och Vinoteket för deras utbud på vin och goda pizzor.Jag har precis kommit hem från Västerås efter att ha ätit en tidig middag (svåger som fyllde år) på Pråmen. Det ska tydligen vara Västerås egen lyxrestaurang. Folk recenserar den med idel femmor i betyg, men jag går emot strömmen känner jag. En trea på sin höjd.
Skulle lägga till Agrill som riktigt bra restruang med i hamnenVa? Det måste vara betalda som ger sådana rekommendationer. Pråmen är snarare sunkställe. Det finns många betydligt bättre ställen! Djäkneberget, vinoteket Lothar, eller om man vill ha nära vattnet, K9, K9 skulle jag säga är närmast lyx, B26 har ett kul upplägg men inte så lyxigt. Djäkneberget den gamla typen av lyxställe och Vinoteket för deras utbud på vin och goda pizzor.
Tänkte på samma sak! Hoppas att allt gick bra @TheRedLightningHur har det gått för dig?
Blir de inte mögliga sen? Kan de återvinna mögliga kartonger?Uff, sådär våtvarmt som jag avskyr. Ska tydligen ösa ner i morgon så funderar på att lägga ut alla kartonger som ska till återvinningen - ingen bil så jag tar dem på bussen - så blir de lättare att vika och transportera.
Blir de inte mögliga sen? Kan de återvinna mögliga kartonger?