Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit utan facebook nu sen i februari, loggade in idag och har resolut stängt ner igen. Har inte missat någonting under de här månaderna, så nu ska jag logga ut från instagram och ta bort appen ett tag då jag inte riktigt känner att det är kul längre. För ärligt talat så mår jag mycket bättre utan sociala medier och hetsen där.

Jag loggade ut fran Facebook for 3 ar sedan nar en mycket nara van dog. Jag saknar det inte alls aven om jag ibland gar in for att titta pa en specifik vans sida.
 
Har målat idag. Riktigt varmt och fuktigt men förhoppningsvis sista dagen med detta väder nu. Omslag på g vad det verkar.

Ska hoppa i duschen och sen gå iväg och äta middag hos grannarna på deras kungsbalkong
 
La mig för att vila lite, har försökt dra ut på det, men orkade till slut inte stå emot längre. Vildhunden delade inte min åsikt om att det var dags att vila, jag hade stängt balkongdörren och tyckte han kunde vila med. Det föll INTE i god jord hos den herren! Han har nu tillbringat en god stund med att hoppa på mig i sängen, sedan hämta leksaker för att muta mig, sedan tröttnade han på att jag missförstod och gav honom kex istället för att öppna dörren så till slut vägrade han ta emot kexen utan skuttade bara bakåt, fnös och skällde på mig.

Jag gav upp. Han vann. Hund på ballen.
 
Mobilen ringde och det var ett okänt mobilnumer. Svarade.
En tjej sa att hon ringde från McDonals och började ställa frågor.Jag frågade varifrån hon ringde och hon upprepade Från McDonalds-. jag skrattade och sa att jag inte trodde henne. Då la hon på.

Unge som busringde?
Eller en scamer som ville sen ge ett presentkort eller något annat som får en hur balans så man ger pengar till dem.
 
Hoppsansa vad regnet verkligen vräker ner, blinkar lite otäckt mycket precis överallt som ett fyrverkeri och så halv storm- torkvindan som har det tufft på den här platsen då det ofta blåser faen, har gett upp 😆. Väldigt tacksam att jag inte är ensam hemma den här gången!!
 
Gick upp 05:45 för att vara på försvarets flygdag vid 08. Kunde inte somna i natt, vilket resulterade i knappt fyra timmars sömn. Åkte hem vid 17 någon gång, gjorde middag och ligger nu redan ombytt i sängen. Hade egentligen velat duscha också för varenda millimeter i kroppen gör ont (har kanske suttit ned totalt en-två timmar idag). Skäms lite över att jag redan är i sängs på en lördagskväll, men orkar inte annat än att slö-surfa ikväll i alla fall!
 
Suttit på balkongen och snacksat

162E32F3-DAC9-4477-B512-EEEAE8936515.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 139
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 745
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 335
· Visningar
37 096
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp