Jag också.Åh.. jag gör precis samma med mitt hår![]()
Mvh,
Lady_S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag också.Åh.. jag gör precis samma med mitt hår![]()
Så tror jag nog att alla med långt hår gör?Jag också.Fast oavsett om det är flätat eller ej och oavsett om det är blött eller ej. Håret får ligga ovanför kudden.
Mvh,
Lady_S
Så tror jag nog att alla med långt hår gör?
Så tror jag nog att alla med långt hår gör?
Så har jag också varit i många år, men lyckats jobba bort det.Sitter med benen i kors, oavsett om det är på golvet, på en stol, i soffan, i fåtölj, på bio.
På restaurang eller mer fancy tillställning drar jag upp minst ett ben under mig (på ett hyfsat diskret sätt). Kan helt enkelt inte sitta med båda fötterna nere på golvet. Apropå en diskussion med sonen vid middagen... Men det kan omöjligt bara vara jag.
Jag sitter alltid med ett ben uppdraget eller i skräddarställning. När jag var på kontoret försökte jag få dem att köpa en kontorsstol där man kan sitta i skräddarställning men det fick jag inte. Nu jobbar jag hemma och sitter i soffan där jag kan ha benen som jag villSitter med benen i kors, oavsett om det är på golvet, på en stol, i soffan, i fåtölj, på bio.
På restaurang eller mer fancy tillställning drar jag upp minst ett ben under mig (på ett hyfsat diskret sätt). Kan helt enkelt inte sitta med båda fötterna nere på golvet. Apropå en diskussion med sonen vid middagen... Men det kan omöjligt bara vara jag.