Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uff, sådär våtvarmt som jag avskyr. Ska tydligen ösa ner i morgon så funderar på att lägga ut alla kartonger som ska till återvinningen - ingen bil så jag tar dem på bussen - så blir de lättare att vika och transportera.

Är frustrerad över mitt kylskåp, det ska komma på tisdag, jag pratade med elgiganten i går om att ändra fraktdatum. Men nej, det går inte förrän på måndag. Så jag får hänga på telefonen på måndag morgon. Är i princip omöjligt att vara hemma på tisdag. Grump.

Nu ska jag montera ett nytt psu i mitt chassi.
 
Läst, ätit god mat och blivit kär i en kattunge.🙈
E88F5CD7-C87B-4F76-B634-52F912FEC482.webp
 
:crazy: Nu hittade jag en liten udda butik som tog emot kassagiro inbetalningar och sätter in på mitt bankkonto men jag är rätt nervös över att det inte ska fungera. Killen verkade väldigt osäker på vad han skulle göra och hade aldrig hört talas om min bank (lokal sparbank) så vi kom överens om att använda swedbank. Skrev mitt tredje namn på ett ställe och mitt första namn på ett annat. Så nu kommer jag ha lite ångest tills pengarna är inne på kontot vilket kunde ta upp till tre bankdagar. :arghh:
 
Har varit utan facebook nu sen i februari, loggade in idag och har resolut stängt ner igen. Har inte missat någonting under de här månaderna, så nu ska jag logga ut från instagram och ta bort appen ett tag då jag inte riktigt känner att det är kul längre. För ärligt talat så mår jag mycket bättre utan sociala medier och hetsen där.
 
Lagar mat, benen är trötta och varit hela dagen både igår och idag 😑 Känns som man går i sirap typ. Kanske bara behöver vila upp mig lite så blir det nog bra.
 
Åh då tycker ja vi förtjänar en bild! ☺️ (Om du vill)

På din trädgård alltså 😅
Den är inte riktigt i sitt esse just nu, men jag ska se om jag kan ta en helhetsbild sedan. Hade tänkt vänta tills passionsblommorna och jättedahlian slagit ut. :)
Jag blev faktiskt jätteglad, det hade varit snällt om de hade stoppat en lapp i brevlådan eller något. Jag läser liksom inte lokaltidningen. 😅
Nummmer 1, 2 och 3 fick priser. Min trädgård fick inget pris, men var med som ensam "Highly recommended."
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 142
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 745
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp