Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är uppvuxen i en familj som nog är lite din motsats då, i och med att visst firades man, men inte med så mycket ståhej, man tog det i så fall till helgen, eller ännu värre , slog ihop det med någon annans födelsedag. Det gör lite grann att jag ibland saknar själva firandet på något vis. Det är som en vanlig dag, speciellt numera, när barnen bodde hemma gjorde jag en tårta eller köpte en, tills jag tröttnade på att vara den som fixade för mig själv + alla andra och aldrig blev firad liksom. Då blev det en vanlig dag. Nu när de flyttat hemifrån ringer de, för långt för att åka förstås. Min ena syster och min bror ringer, men min mamma fick ett år för sig att hon kunde skriva på facebook bara. Det sårade. Så många ungar har hon ändå inte att det måste räknas som förspilld tid att ringa mig på min födelsedag och säga grattis. Speciellt med tanke på att vi pratar med varandra tre gånger om året- hennes födelsedag, mors dag och min födelsedag typ dagen efter mors dag eller när den brukar infalla... Så nu har hon börjat ringa igen.För mig har det alltid varit viktigt att bli firad på rätt dag. Vet att det finns de som firar andra dagar men för mig känns det fel.
Är uppvuxen med en pappa som tyckte om att fira saker, inklusive radhusets födelsedag, och har blivit van vid att fira olika saker. Tycker att det ger tillvaron guldkant. Har inga barn men alla hästarna har blivit firade