Det ser väldigt positivt ut i mina ögon, missar jag något som ovan odlare?
@tanten kommer att få äta squash tills hon storknar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser väldigt positivt ut i mina ögon, missar jag något som ovan odlare?
Squash/zuccini är inte så väldigt lagrigsduglig och får man 4-5 om dagen så är det närmare till gråt än lyckaDet ser väldigt positivt ut i mina ögon, missar jag något som ovan odlare?
Här har det kommit ca 40 mm totalt i augusti men nästan inget i juli och även vinter och vår var torr. Vi hamnar rätt ofta så att det regnar runt om oss men inte just här. Får väl åka nord väst ut för att hitta årets svampskördVi har massor med svamp här men vi har ju också fått en hel del regn så även idag.
Absolut! Men han blev nog lite ställd över att någon kände igen honom just där och började prata svenska med honomLika trevlig som han verkar på TV?
Ta det lugnt på gymmet! Coccillana påverkar kroppen ordentligtÖverväger starkt att kontakta VC för att få komma in och ta lite prover. Fortfarande dödstrött, kunde ju inte sova på dagen i går och I natt var det som att jag bara hamnade i någon jättelätt dvala och vaknade hela tiden.
I desperation tog jag faktiskt lite coccillana, då sov jag faktiskt efter men i dag känner jag mig groggy och som överkörd av bil.
Försökt sova tre gånger under dagen men det går inte.
Tror jag ska ta mig till gymmet ändå, det brukar bli en skönare trötthet efter, och så kanske jag kan sova ordentligt i natt då.
Alltså "bakslag" vet jag inte om jag kan kalla det, men jag sov alltså till 11:30 idag Tror inte att det har hänt sedan jag var tonåring, nuförtiden är jag glad om jag sover längre än till 9 en vanlig helgmorgon!Sitter på tåget på väg hem från en underbar heldag i Edinburgh som inleddes med röstning och avslutades med stand-up med Johan Glans samt sex andra skandinaviska komiker. Otroligt bra, framförallt Glans samt en för mig ny förmåga som heter Isak Jansson. Extra kul var det att jag sprang på herr Glans på gatan under dagen - TVÅ gånger! Med tanke på hur osannolikt många människor som var i omlopp, särskilt en såhär fin solig dag i slutet av Fringe-festivalen, var det väldigt stort sammanträffande och jag blev lite starstruck båda gångerna minsann. Gång nr två vågade jag mig faktiskt fram för att hälsa, han är trots allt min absoluta favoritkomiker sen typ 15 år tillbaka!
Är orimligt nöjd med hur pass väl kroppen klarat av dagen, även om jag räknar med ett litet bakslag imorgon. Men det är det värt! Har inget planerat utan tänkte mest hänga framför Netflix, baka och mysa runt
Mer porslin till exceldokumendet?Har "råkat" handla lite på Tradera...
Mer porslin till exceldokumendet?
Önskar bilder när du fått hem det!Eventuellt
Det ska jag nu är det 15 timmar sedan jag tog lite mindre än 5ml så det borde vara ok tänker jag. Men jag ska vänta en timme till ändå.Ta det lugnt på gymmet! Coccillana påverkar kroppen ordentligt