Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Folk som röker inne när dom bor i lägenhet.
Nästan så jag funderar på det med. Om jag hade haft pengar...Vår granne röker så mycket att vi fick ta ut folk och täta väggarna då det läckte in till oss.
Vi hyr som tur är i den här situationen.Nästan så jag funderar på det med. Om jag hade haft pengar...
Det gör jag med, men med tanke på hur slapp min hyresvärd är så är jag väldigt tveksam till att han ens skulle fundera på det. Och skulle han gå med på det så lär det inte hända något det här århundradetVi hyr som tur är i den här situationen.
Vi fick allt! Vilket också är lite störigt när man ser de nyanlagda dammarna i hagarna.Stör mig på att allt regn som skulle kommit i helgen verkar missa vår by..igen.. Det är så torrt!
Det var lite girigt får jag säga.Vi fick allt!
Alltså, vad kostar inträdet egentligen? Jag känner fickpengarna ramla in här.Besökte Fjärilshuset igår och känner mig lurad.
Betalade parkering, hutlöst inträdde och vi gick runt och letade Atlasspinnaren men såg den ingenstans, frågade när vi gick ut och får då veta att de lämnat tillbaka den till ägaren i Gamla stan! Det var ju för den som vi åkte dit, kostade oss nästan 1000 spänn som vi kunnat gjort något roligare för.
Vi gick lite igår och idag fick vi dugg. Dom där hysteriska mängderna såg vi inget av. Vilket var tur ändå kanskeStör mig på att allt regn som skulle kommit i helgen verkar missa vår by..igen.. Det är så torrt!
Fortsätter på torkastörningen. Idag fick jag rulla upp sista höbalen till hästarna vilket betyder att jag måste åka och köpa hö inom två veckor.
I vanliga fall köper jag första balarna i slutet av oktober.
220 kr/pers x 4 = 880 kr + parkering.Alltså, vad kostar inträdet egentligen? Jag känner fickpengarna ramla in här.
Vingåker typ 50 mm från 19 igår till 14 idag sedan kom det lite mer efter det.Vi gick lite igår och idag fick vi dugg. Dom där hysteriska mängderna såg vi inget av. Vilket var tur ändå kanske