Jag har inte heller speciellt många vänner som tar selfies.Ja, du kanske bara inte har tänkt på det. Good for you!
DET fenomenet känns också märkligt. Skicka bilder av sig själv? Har aldrig tagit nån Ser ingen mening.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte heller speciellt många vänner som tar selfies.Ja, du kanske bara inte har tänkt på det. Good for you!
Jag ser en hel del selfies (eller ibland bilder tagna på personen av någon annan) på instagram. Jag följer många författare, och det händer rätt ofta att deras ansikte (t.ex.) syns ihop med deras bok/böcker på något vis. Men inga tungor - absolut inga tungor....Jag har inte heller speciellt många vänner som tar selfies.
DET fenomenet känns också märkligt. Skicka bilder av sig själv? Har aldrig tagit nån Ser ingen mening.
Mina vänner är inte heller några "selifiespersoner". Tycker bara man sett det överallt ändå. Var glad att du sluppit!Jag har inte heller speciellt många vänner som tar selfies.
Rostad macka med apelsin och ingefära marmelad och whiskeycheddarOh, den gillar jag! Marmelad
Nu snackar vi grejer asså!Rostad macka med apelsin och ingefära marmelad och whiskeycheddar
Jag har fortfarande min DVD/VHSspelare som jag köpte när äldsta sonen var nyfödd. Det är 23 år sedan och fungerar ännu. DVD filmer köper jag regelbundet, samlare och tycker inte vare sig nätet och streamingtjänster är att lita på. De har ju sällan det jag vill se när jag vill se det ibland. Bluerayspelare har jag också samt bluerayfilmer. Köpte en extern DVD-spelare till datorn för snudd på 10 år sedan och använder den också. Vi är, vad jag har förstått, ganska många som aldrig har övergivit det här med skivor.Och där försvann nätet igen, och därmed även Tv som jag har genom Telia. Så glad jag har kvar blueray spelaren. Har hört många skaffar sådan igen.
Jag har kvar min dvd och tittar på filmer/serier jag har på skiva då och då.Jag har fortfarande min DVD/VHSspelare som jag köpte när äldsta sonen var nyfödd. Det är 23 år sedan och fungerar ännu. DVD filmer köper jag regelbundet, samlare och tycker inte vare sig nätet och streamingtjänster är att lita på. De har ju sällan det jag vill se när jag vill se det ibland. Bluerayspelare har jag också samt bluerayfilmer. Köpte en extern DVD-spelare till datorn för snudd på 10 år sedan och använder den också. Vi är, vad jag har förstått, ganska många som aldrig har övergivit det här med skivor.
Jag har kvar min dvd och tittar på filmer/serier jag har på skiva då och då.
Även perfekt att ha om nätet strular då precis allt annat är beroende av det nu.
Precis! Och det finns där när man vill se och inte tvärtom.Jag har kvar min dvd och tittar på filmer/serier jag har på skiva då och då.
Även perfekt att ha om nätet strular då precis allt annat är beroende av det nu.
Här lägger plogbilarna en hög i en korsning istället, så när jag ska svänga höger måste jag köra ut i motsatt färdriktning...Nåt skåp har fått för sig att parkera sin bil alldeles i korsningen nedanför vår trånga gata flera gånger den sista tiden. Det blir intressant att se om plogbilen kommer fram när det ska komma 30 cm snö
Det låter en aning hälsovådligtHär lägger plogbilarna en hög i en korsning istället, så när jag ska svänga höger måste jag köra ut i motsatt färdriktning...