Störiga saker vi stör oss på, del 38

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 471
  • Visningar Visningar 66 538
Mitt avlopp i badrummet luktar illa, är det i duschen tror jag. Rengjorde allt för bara nån vecka sen... 😒
Sitter vattenlåset som det ska? Nu vet jag inte hur ditt avlopp ser ut, men mitt har som en "hink" som man lyfter ur. När man tar upp och sätter tillbaka får man se till att det hamnar rätt. Man får liksom "skruva till" det lite. Annars känner man avloppslukt. Kan det vara något sådant?

Sitter vattenlåset som det ska? Nu vet jag inte hur ditt avlopp ser ut, men mitt har som en "hink" som man lyfter ur. När man tar upp och sätter tillbaka får man se till att det hamnar rätt. Man får liksom "skruva till" det lite. Annars känner man avloppslukt. Kan det vara något sådant?

Har precis likadant, jag tror då jag satte på det ordentligt, måste gå och kolla nu 😁

@parellikusken Känns som att det gått några dagar nu... borde ha gett sig vid det här laget!

Mitt avlopp i badrummet luktar illa, är det i duschen tror jag. Rengjorde allt för bara nån vecka sen... 😒

Mitt gör det ibland, men jag misstänker att det sker när nån av grannarna gjort något riktigt nasty. :cautious::meh:
Byggnaden är ju äldre och jag har ingen aning om eller när stammarna är bytta.

Stör mig på min kropp som inte vill fungera normalt. Hade för en stund sedan gräsligt magknip. Kände att det var på gång och tog Alvedon, Papaverin och så kom jag på att om det verkligen är ett riktigt magkrampsanfall som jag får ibland så hjälper Oxynorm också, annars är det långt och smärtsamt som fasen. Förkortade det rejält som tur var men sitter nu här alldeles kallsvettig efteråt. En smärta från helvetet så den är jag gärna utan, värre än migrän på något vis, kan inte sitta stilla utan får vandra runt och hålla mig i rörelse hela tiden innan det släpper. När det började klinga av lutade jag mig över bordet och pustade ut med filt över ryggen och plötsligt stod en rottweiler och morrade bakom mig. :rofl: Såg nog mycket konstigt ut tyckte hon, och jag kunde inte låta bli att fnissa :D

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
93 047
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
100 097
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 489
Senast: Lilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka