Störiga saker vi stör oss på, del 38

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 459
  • Visningar Visningar 65 822
Ja och texten är faktiskt rätt gräslig tycker jag :stop:
Men men annan tid :meh:
Ja mycket av deras var ju det, men som du skriver, en annan tid. Var inte mina favoriter när jag var tonåring, pga sitt språk, tyckte de var äckliga :D Men Lilla rara söta Anna är ju en klassisk mening som direkt väckte minnet :D Minns Anna i min klass när killarna hade sett Ronny och Ragge, stackars henne alltså!

Stör mig orimligt på en vän som vägrar att googla fram saker själv eller ringa företag/myndigheter vid behov för att lösa uppkomna situationer. Istället hör hon av sig till mig för att jag ska förklara vad som hänt eller hjälpa henne rent fysiskt.

Som när hon skulle skapa ett konto och hennes val av lösen inte godtogs fast det innehöll alla kriterier enligt henne. Det gjorde det inte. Hon hade struntat i specialtecken för att hon inte visste vad det var och vägrade googla, och istället ville att jag skulle släppa allt och komma och hjälpa.

Nu sist var det att maila ett CV från sin hotmail som hon inte kom ihåg lösen till och inte visste hur man återställde. Som tur är kom hon åt kontot på telefonen.

Det här blev onödigt långt. Men som sagt, orimligt irriterad! ;)

Jag köpte fel trosskydd sist, störde mig först på att de gjort om mina favoriter tills jag såg att det visst blivit fel storlek.
Nästan helt säker på att de haft olika färger på förpackningen förut men kanske inte?😅

Stör mig orimligt på en vän som vägrar att googla fram saker själv eller ringa företag/myndigheter vid behov för att lösa uppkomna situationer. Istället hör hon av sig till mig för att jag ska förklara vad som hänt eller hjälpa henne rent fysiskt.

Som när hon skulle skapa ett konto och hennes val av lösen inte godtogs fast det innehöll alla kriterier enligt henne. Det gjorde det inte. Hon hade struntat i specialtecken för att hon inte visste vad det var och vägrade googla, och istället ville att jag skulle släppa allt och komma och hjälpa.

Nu sist var det att maila ett CV från sin hotmail som hon inte kom ihåg lösen till och inte visste hur man återställde. Som tur är kom hon åt kontot på telefonen.

Det här blev onödigt långt. Men som sagt, orimligt irriterad! ;)
Ursäkta i förväg, men är det verkligen en "vän" om denne beter sig så? :cautious:

Ursäkta i förväg, men är det verkligen en "vän" om denne beter sig så? :cautious:
Ja, hon är bra i övrigt. Men ibland undrar jag hur hon klarat sig alla år som totalt oteknisk och ovillig att lära sig. Hon lär ju få lära sig dock, för jag kommer inte vara någon standby resten av mitt liv, speciellt inte med saker som lätt kan googlas :p

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
93 045
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
100 095
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 487
Senast: Lilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka