Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja just det, och vält ut det dyra champangeglaset över nyårsbordet, och skrapat en skada på hornhinnan med lösnageln jag var ovan att ha på mig. Nej, jag var inte full vid något av tillfällena. Sjukt klantig, baraSka det bli ett sådant här år nu igen... Jag har hittills tappat telefonen i toan, bilen har problem med att starta, och jag lyckades repa bilen på en sten då jag backade. Och nu ska jag reda upp en röra där företaget jag är kund hos menar ungefär att hoppsan, nej vi vet inte vad som gick fel eller varför och inte bryr vi oss egentligen heller och kanske klarnar det eller så inte, oj då.
JhmFörkortningar som är påhittade och inte vedertagna.
Är detta en uppmärkt skoterleder?Återkommande störningar i skoterspåren:
Skoternissar som kör så att det blir puckelpist på skoterlederna vilket gör att det blir omöjligt att sparka där. Inte så kul när man blir varse om det när man väl kommit en lång bit på sparkturen och det bara är puckelpist i flera km.
Ryttare som rider sönder de fina, hårda skoterspåren så det blir så jäkla mycket jobbigare att gå där. På den tiden när jag höll på med ridning red jag alltid i kanten eller bredvid skoterspåret. Själv trampar jag upp en massa stigar varje vinter, så det borde ju inte vara svårt att rida upp lite stigar i mitt tycke. Finns flertalet stigar/leder i skogen här, som inte körs skoter på, som de kunde rida/trampa upp och därmed hålla "öppna" hela vintern.
Visa bifogad fil 160230
Jag hatar möss?
Jag har mens?Jag hatar möss?
Jag har mens?
Jag hissar mellanmjölk?
Som åker mellan olika våningsplan
Johns Hopkins Medicine?Jag hissar mellanmjölk?
Jag har marmelad?Johns Hopkins Medicine?
Jag har marmelad?