Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Ska det bli ett sådant här år nu igen... :meh: Jag har hittills tappat telefonen i toan, bilen har problem med att starta, och jag lyckades repa bilen på en sten då jag backade. Och nu ska jag reda upp en röra där företaget jag är kund hos menar ungefär att hoppsan, nej vi vet inte vad som gick fel eller varför och inte bryr vi oss egentligen heller och kanske klarnar det eller så inte, oj då.
Ja just det, och vält ut det dyra champangeglaset över nyårsbordet, och skrapat en skada på hornhinnan med lösnageln jag var ovan att ha på mig. Nej, jag var inte full vid något av tillfällena. Sjukt klantig, bara :bag:

Helt jävla uppgiven.
Katten kommer in med musen (jag tro det är den jag skrev om innan) och SLÄPPER den i vardagsrummet mitt framför näsan på mig.
Den smiter iväg i min allt-i-allo hög och jag får noll hjälp av katten utan börjar nysta i grejerna. Visar sig att den hållit sig kvar i yogamattan och sen liksom flyger den upp och jag tappar konceptet helt. Trodde inte den var där!
Och nu bryr sig inte katten öht och jag vet inte ens vad musen tog vägen.
Jag orkar inte mer det får vara nog nu 😭😭😭

Återkommande störningar i skoterspåren:

Skoternissar som kör så att det blir puckelpist på skoterlederna vilket gör att det blir omöjligt att sparka där. Inte så kul när man blir varse om det när man väl kommit en lång bit på sparkturen och det bara är puckelpist i flera km. :mad:

Ryttare som rider sönder de fina, hårda skoterspåren så det blir så jäkla mycket jobbigare att gå där. På den tiden när jag höll på med ridning red jag alltid i kanten eller bredvid skoterspåret. Själv trampar jag upp en massa stigar varje vinter, så det borde ju inte vara svårt att rida upp lite stigar i mitt tycke. Finns flertalet stigar/leder i skogen här, som inte körs skoter på, som de kunde rida/trampa upp och därmed hålla "öppna" hela vintern.
IMG_20241229_165601.webp

Återkommande störningar i skoterspåren:

Skoternissar som kör så att det blir puckelpist på skoterlederna vilket gör att det blir omöjligt att sparka där. Inte så kul när man blir varse om det när man väl kommit en lång bit på sparkturen och det bara är puckelpist i flera km. :mad:

Ryttare som rider sönder de fina, hårda skoterspåren så det blir så jäkla mycket jobbigare att gå där. På den tiden när jag höll på med ridning red jag alltid i kanten eller bredvid skoterspåret. Själv trampar jag upp en massa stigar varje vinter, så det borde ju inte vara svårt att rida upp lite stigar i mitt tycke. Finns flertalet stigar/leder i skogen här, som inte körs skoter på, som de kunde rida/trampa upp och därmed hålla "öppna" hela vintern.
Visa bifogad fil 160230
Är detta en uppmärkt skoterleder? :jawdrop:

Liknande trådar

Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 579
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 588
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 434
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
653

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka