Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Alltså det här med de störiga tungorna i sociala media.... Testade idag att scrolla...och scrolla....och scrolla ännu mer på mitt instamgram. Fanns massor med selfies men inte en ENDASTE otrevlig tunga... :D (Jag kände mig tvungen att testa, ja :p!)
Har aldrig sett heller. Men jag är nog inte i de sammanhangen. Var tvungen o fråga vänner o de har heller inte sett nåt. Så nog beror på var man gör på nätet.

Vi som inte sett dem tycker att det hela ÄR otroligt.
Varför, VARFÖR skulle man vilja visa bilder av sin tunga. Jag är förbryllad :D

Ni som störs av dem - skulle nån kunna skärmdumpa? Jag är nyfiken :rofl:
Ja jag fattar inte heller varför men det verkar vara en trend.
När det dyker upp ngn offentlig så ska jag göra det. De allra flesta jag får upp är vänner eller bekanta.

Jag förvånas över att det är så många som aldrig sett selfies med utsträckta tungor på sociala medier. Känns som om det varit en trend i väldigt många år nu. Personligen tycker jag nog dock att det minskat. Tack och lov. 😅

Det var generellt länge sedan jag såg någon lägga upp en selfie "bara för att" tror jag. Det är i så fall någon som ska iväg på lajv och tar kort på kläderna (och dt räknas väl inte ens eftersom det är en helkroppsbild), någon som *host*har en fasan på huvudet*host* eller liknande.

Ska det bli ett sådant här år nu igen... :meh: Jag har hittills tappat telefonen i toan, bilen har problem med att starta, och jag lyckades repa bilen på en sten då jag backade. Och nu ska jag reda upp en röra där företaget jag är kund hos menar ungefär att hoppsan, nej vi vet inte vad som gick fel eller varför och inte bryr vi oss egentligen heller och kanske klarnar det eller så inte, oj då.

Liknande trådar

Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 579
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 588
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 434
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
653

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka